94% мережі lifecell на зв’язку без світла 10 годин

94% мережі lifecell на зв’язку без світла 10 годин

Сьогодні
  96
Оксана Дудка

Унаслідок чергової масованої атаки рф на енергетичні об’єкти України спостерігались масштабні знеструмлення в низці регіонів — зокрема в Київській, Донецькій, Харківській, Сумській, Полтавській, Чернігівській, Черкаській, Дніпропетровській та Одеській областях, а також частково у Києві.

Відсутність зв’язку в такі моменти — це не просто незручність. Це питання безпеки, можливість бути поруч із рідними, отримати допомогу або дізнатися важливу інформацію.

Саме тому lifecell протягом останнього року системно інвестував в підвищення енергостійкості мережі: встановлював автономні системи живлення, резервні батареї, генератори, системи управління навантаженням. 94% мережі lifecell здатні  підтримувати роботу без електропостачання 10 годин*.

Команда lifecell постійно моніторить мережу, поповнює запаси пального та акумуляторів,  мобільні бригади працюють цілодобово, щоб оперативно реагувати на всі виклики.

Втім, навіть найкращі резервні системи мають свої ліміти. Після певного часу — залежно від стану батарей, рівня навантаження, температури чи особливостей місцевості — зв’язок може зникати.

Як допомогти мережі lifecell працювати довше:

  • Економте мобільний інтернет$
  • вимкніть автозавантаження фото й відео в месенджерах;
  • не дивіться відео онлайн або обирайте низьку якість;
  • не завантажуйте великі файли;
  • робіть голосові дзвінки коротшими.

Це допоможе базовим станціям довше працювати від резервного живлення.

  • Якщо сигнал lifecell тимчасово зник — скористайтеся національним роумінгом. Ваш телефон може автоматично підключитися до мережі іншого оператора. Роумінг безкоштовний. Дзвінки та SMS тарифікуються за вашим тарифним планом. Якщо автоматичне перемикання не спрацювало — оберіть мережу вручну в налаштуваннях телефону.
  • Якщо маєте доступ до Wi-Fi — користуйтеся зв’язком через інтернет (VoWiFi).

Увімкніть функцію Voice over Wi-Fi (VoWiFi) у налаштуваннях телефону та телефонуйте через Wi-Fi. Послуга безкоштовна й доступна в рамках вашого тарифного плану.

lifecell докладає максимум зусиль, щоб абоненти залишались на зв’язку за будь-яких обставин – навіть під час тривалих блекаутів та обстрілів.

94% базових станцій lifecell розраховано без урахування базових станцій, які: пошкоджені, знаходяться на тимчасово окупованих та непідконтрольних територіях, територіях ведення бойових дій та 30-км зоні, мікро базових станцій. 94% базових станцій lifecell забезпечені додатковими джерелами живлення (акумуляторними батареями, генераторами) в обсязі достатньому для роботи протягом 10 годин у разі відсутності прямого електропостачання. Період роботи 10 годин від додаткових джерел живлення, зокрема, є можливим за умови повного заряду встановлених на базових станціях додаткових джерел живлення.

Довідка. lifecell – український постачальник електронних комунікацій, який надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на основі швидкісного інтернету. lifecell пропонує вигідні тарифи та послуги для користувачів смарт-пристроїв. Компанія розвиває екосистему для реалізації проєктів зі створення «розумних» міст та надає широкий спектр рішень для B2B-сегменту: інструменти на основі Big Data, універсальні рішення для автоматизації маркетингових кампаній, сервіси із кібербезпеки, дистанційного моніторингу бізнесу та IP-телефонії. Станом на кінець 2 кварталу 2025 року lifecell обслуговує 9,6 мільйона абонентів.

Група компаній DVL – це платформа, що об’єднує бренди електронних комунікацій Датагруп, Volia і lifecell та пов’язані з ними компанії. У вересні 2024 року NJJ Holding під керівництвом французького інвестора Ксав’є Ніеля завершила придбання цих компаній, створивши нового динамічного гравця на українському телеком-ринку. Синергія експертизи, досвіду та інфраструктури трьох операторів комунікацій забезпечує повний спектр послуг зв’язку: мобільний, фіксований доступ до інтернету (включно зі супутниковим зв’язком), а також телебачення. Наявність у складі групи компаній DVL постачальника мереж, який надає послуги з оренди веж та компанії, що спеціалізується на аутсорсингу контакт-центрів, сприяє високій якості обслуговування та ефективним інвестиціям в розвиток мережі. Об’єднана група Датагруп-Volia-lifecell відкриває нові можливості для приватних клієнтів і бізнесу завдяки розширеному портфоліо послуг та конвергентних сервісів, побудованих, зокрема на технологіях IoT, Big Data, штучного інтелекту (AI), цифрового та OTT-телебачення, хмарних рішень, можливостей дата-центрів в Україні та за кордоном. Компанії групи є роботодавцем для понад 5 000 професіоналів, які обслуговують близько 11 мільйонів клієнтів у сегментах B2C, B2B та B2G. Вони регулярно входять до рейтингів інноваційних компаній, кращих роботодавців, найбільших інвесторів, лідерів української економіки, найстійкіших компаній, а також отримували міжнародні телеком-премії, зокрема Excellence Awards від TM Forum та The Global Mobile Awards (GLOMO).


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку