Varus підсумував святкування 22-річчя: сотні тисяч клієнтів, мільйони товарів і тисячі переможців
2 дні(в) томуЗапрошуємо на RAU Webinar “Персоналізований CX із Conversational Commerce: як залучати й утримувати клієнтів за допомогою ШІ”, який який організовує Асоціація ритейлерів України спільно з компанією Colobridge.
На вебінарі ви дізнаєтесь, як створювати персоналізований клієнтський досвід за допомогою ШІ та діалогових інтерфейсів. Ви зрозумієте, як зробити комунікацію не просто автоматизованою, а людяною, точною та ефективною.
Conversational Commerce — це новий формат взаємодії брендів і клієнтів, який уже змінює маркетинг. Ті, хто впроваджує його сьогодні, отримують помітну перевагу й формують стандарти клієнтського досвіду майбутнього.

Програма вебінару
16:00 – 16:05 – Вітальне слово
16:05 – 16:45 – Презентація.
Спікер: Ірина Кисельова-Марченко, CMO beinf.ai
beinf.ai (продукт компанії Colobridge), що розробляє AI-рішення для гіперперсоналізованої комунікації. Один із напрямів компанії beinf.ai це Conversational Commerce, який допомагає брендам створювати персональний досвід для клієнтів на всіх етапах покупки за допомогою АІ агентів.
Презентація: “Персоналізований CX із Conversational Commerce: як залучати й утримувати клієнтів за допомогою ШІ”
Тези виступу:
16:45 – 17:00 – Питання / Відповіді

Контактна особа:
Наталя Підвишенна, Client manager Retail Association of Ukraine
+380 50 313 74 53 / n.pidvyshenna@rau.ua