Три роки незламності: історія виноробів 46 Parallel Wine Group

Три роки незламності: історія виноробів 46 Parallel Wine Group

01.02.2023 12:26
  1419
rau

Український бізнес в умовах воєнного стану складає не просто випробовування на міцність, а справжній іспит на виживання. Особливо це стосується молодих компаній, багато з яких в умовах турбулентності, змушені були вже згорнути бізнес.

Саме тому історії незламних, які не лише вистоюють, але й швидко адаптуються, знаходять нові шляхи ефективної діяльності в умовах воєнного стану, викликають неабиякий інтерес та захоплення. Серед них – сімейна виноробня 46 Parallel Wine Group, історія якої: приклад того, як будь-яка криза може стати стартом до зростання та всесвітнього визнання.

Компанії 46 Parallel Wine Group всього три роки, але робота в кризових умовах для неї – явище звичне. Адже вихід вин на вітчизняний ринок прийшов саме на лютий 2020 року, незадовго до того, як світ поринув у хаос та паніку пандемії коронавірусу. Не дивлячись на те, що з перших місяців роботи за лічені дні рухнула дистрибуція та звичні алгоритми роботи, винороби не тільки вижили, але й змогли міцно стати на ноги, вивести свої вина в топ кращих України та світу, забезпечити свою представленість у таких країнах як Канада (штат Альберто), Нігерія, Латвія, Китай, Велика Британія.

Всього за три роки роботи вина 46 Parallel Wine Group під слоганом Proudly Ukrainian зібрали 78 медалей на міжнародних та українських дегустаційних конкурсах, увійшли в топ-27 кращих вин світу (Канада), отримати золото та срібло в США, Німеччині, Великій Британії. Преміальну якість вин 46 Parallel Wine Group високо оцінили понад 20 експертів з усього світу – від Італії до Аргентини, в тому числі – винний критик із світовим ім’ям, консультант Королівського двору Великобританії – Дженсіс Робінсон.

Велику прихильність отримала компанія і серед українських споживачів: за роки роботи 46 Parallel Wine Group забезпечила представленість у винних картах найпопулярніших ресторанів та найбільших мережевих супермаркетах в усіх областях України, вивела вина на найбільші маркетплейси країни Rozetka, Аllo, Zakaz.ua, організувала два масштабних виноробних форуми WineHub. Компанія була і залишається прогресивною у використанні сучасних технологій та новаторства: успішно запустила власний інтернет-магазин 46parallel.wine/shop, здобула прихильність мільйона українців у онлайні через соціальні мережі та власний YouTube-канал «WineHub з Анною Горкун», та офлайні – обравши своїм дегустаційним залом центральне місце столиці – Хрещатик,- де відкрила свій дегустаційний бар WineHub Bar.

Наразі компанія вчиться жити в нових реаліях. Адже бізнес – це живий організм, який, як і людина, реагує на нові обставини та адаптується до них. Промислові потужності 46 Parallel Wine Group, що розташовані в Одеській області, у безпосередній близькості до міста, час від часу потерпають від ракетних обстрілів. На щастя, суттєвих «прильотів» на виробництво чи склади винороби не фіксували, на відміну від колег по галузі. Значних клопотів нині надає і енергетична криза. Але навіть за умов неможливості стабільного планування процесів виробництва і прогнозування всіх етапів роботи, винороби продовжують створювати вина та популяризувати український продукт на весь світ.

Компанія майже за рік війни завоювала на міжнародному рівні цілу низку «дипломатичних» перемог: вина 46 Parallel Wine Group увійшли до винної карти всесвітньовідомого музею вина La Cité du Vin (Франція), були відібрані до французької презентації-дегустації українських «амбасадорських» вин. 46 Parallel Wine Group вдруге поспіль визнана виноробнею Ukraine Winery of the Year в на 8-му міжнародному дегустаційному конкурсі Berlin International Wine Competition.

Засновниця 46 Parallel Wine Group Анна Горкун головним досягненням називає той факт, що компанія встояла, зберегла колектив та продовжила свою діяльність: «Нам всього три роки, але ми вже дуже сильні. Усі випробування, які випали на долю кожного українця та на наш колектив зокрема, зробили нас міцними, виваженими та розсудливими, мудрими та гнучкими. Сьогодні ми швидко визначаємо головні пріоритети у бізнесі, намагаємося оперативно реагувати на збільшення запитів від іноземних дистриб’юторів та великих рітейлерів, що досить складно. Але, пропри труднощі, ми не падаємо духом, віримо у перемогу, залишаємося людяними, як і у перший день свого існування, пишаємося українським, адже були є і будемо завжди Proudly Ukrainian».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку