У 2023 році продажі товарів для дітей в Алло зросли вдвічі, а конструкторів – у чотири рази

У 2023 році продажі товарів для дітей в Алло зросли вдвічі, а конструкторів – у чотири рази

19.12.2023 08:45
  1062
Костянтин Симоненко

Попри війну та еміграцію, 2023 рік став в Україні роком зростання попиту на товари для дітей. Національний маркетплейс Алло проаналізував динаміку категорії «Товари для дітей» та з’ясував, які саме подарунки купують українці для малечі та яким брендам віддають перевагу.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, продажі товарів для дітей за одинадцять місяців 2023 року зросли вдвічі порівняно з аналогічним періодом 2022 року. Впродовж 2023 року найбільше на allo.ua та у мобільному додатку купували конструктори Lego. З-поміж інших товарів для дітей саме ця категорія продемонструвала найбільше зростання за рік – у чотири рази у порівнянні з 2022 роком.

Просто зараз, напередодні Різдва та Нового року, українці купують для своїх дітей багато іграшок. Попитом користуються сюжетно-рольові набори, товари для хобі та творчості, конструктори, настільні ігри, ляльки та іграшковий транспорт.

У порівнянні продажів листопада до жовтня 2023 року зросли:

  • сюжетно-рольові ігрові набори – в 2,5 рази;
  • хобі та творчість – в 2,3 рази;
  • конструктори – в 2 рази;
  • настільні ігри – в 2 рази;
  • ляльки – в 1,6 рази;
  • іграшковий транспорт – в 1,6 рази.

«Через зміну дат святкування деяких важливих дитячих свят, зокрема Дня Святого Миколая, батьки почали купувати подарунки раніше, ніж торік. Цього року ми спостерігаємо зростання покупок товарів для дітей вже з середини листопада. Причому подарунки почали купувати ще під час Чорної п’ятниці. Також ми очікуємо зростання продажів в середині та наприкінці грудня, коли для дітей вибиратимуть подарунки на Різдво та Новий рік», – коментує , категорійна менеджер відділу «Товари для дітей» маркетплейсу Алло Катерина Рижкова.

Найпопулярніші бренди іграшок, які вибирають клієнти Алло:

  • конструктори Lego;
  • ляльки L.O.L. Surprise!;
  • ляльки Barbie;
  • іграшковий транспорт Hot Wheels;
  • настільні ігри Strateg.

До 15 січня в межах благодійного проекту Алло «Дотик до дитячих мрій» 10% з продажу кожного товару для дітей продавця Алло у мобільному додатку компанія спрямує на новорічні подарунки для дітей, які є підопічними благодійного фонду «Голоси дітей». Це діти з сімей внутрішньо переміщених осіб та військовослужбовців, з деокупованих територій, діти з інвалідністю та ті, хто має досвід війни через бойові дії. На початку 2024 року вони отримають у подарунок сучасні планшети для навчання, спілкування та розваг.

Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку