26-27 вересня у Києві відбудеться 17’Customer Eхperience Conference

26-27 вересня у Києві відбудеться 17’Customer Eхperience Conference

06.09.2024 11:05
  841
rau

Це єдина в Україні дводенну конференцію, присвячену питанням розвитку та дорослості клієнтського досвіду в нових умовах бізнесу, новим стандартам сервісу, які дозволяють вигравати конкуренцію за увагу і лояльність клієнтів.

Де: Київ + онлайн
Програма та квитки: https://bit.ly/4dAJO1s

  • Як досягти балансу між ефективністю для бізнесу та комфортом для клієнтів? Які когнітивні упередження цьому заважають?
  • Як налаштувати СХ у B2B, враховуючи продукт і послуги, що надаються кінцевим клієнтам?
  • Як впровадити інклюзивність та безбар’єрність у сучасний досвід? Як ваш сервіс залежить від проявів патріотичності? 
  • Як правильно діяти, коли клієнт не правий?
  • Які компанії стають lovemark і чому саме їх обирають та платять більше? 
  • Як сервіс-дизайн допомагає збільшувати потік клієнтів та прибуток бізнесу?

Що чекає на вас:

  • Кейноути спікерів на базі свіжих кейсів, відверті експертні дискусії, практики та нетворкінг, плюс можливість перегляду запису конференції і конспект з ключових тез кожного виступу та дискусії;
  • Проривні ідеї, практичні та систематизовані знання, які допоможуть синхронізувати успіх клієнта з вашим сервісом, покращити СХ-показники та зміцнити бізнес.

30+ спікерів | 10 практичних кейсів переможців Всеукраїнської Премії з клієнтського досвіду’2024 | нетворкінг з СХ-лідерами 

Серед спікерів конференції:

  • Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією, NOVA (Нова пошта)
  • Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, коуч власників та лідерів бізнесу
  • Оксана Сіра, керівниця відділу клієнтського сервісу OLX Україна
  • Олег Косс, засновник агенції LANKA.CX, стратегічний сервіс-дизайнер
  • Олександр Колб, засновник та генеральний директор компанії Promodo
  • Оксана Марусич, cертифікована міжнародна бізнес-тренерка та коуч
  • Олена Цисар, експертка з аудиту і систематизації СХ. Амбасадорка інституалізації та толерантності. СХ менторка. Партнерка холдингу 4Service Group
  • Анна Гришина, маркетинг-директорка  “РУШ” (Eva и eva.ua)
  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу “Кантар Україна”
  • Євгенія Кузьминська, HRD OKKO
  • Альбіна Гарібова, керівниця напряму L&D Comfy
  • Вікторія Скорбота, регіональна директорка 4Service East, бізнес-партнерка DesignThinkers Academy

Запрошуємо до участі:

  • керівників компаній, СХ, CRM, маркетинг-підрозділів;
  • спеціалістів з успішності клієнтів;
  • керівників відділів підтримки та контакт-центрів;
  • керівників HR та відділу комунікацій, і всіх, хто відповідає в компанії за зростання та прибуток.

Не пропустіть шанс стати частиною головної події року у сфері клієнтського досвіду, щоб вигравати в конкуренції за кращих клієнтів та співробітників!

Кожен 5-й квиток – у подарунок вашій команді від KA Group 

Для представників RAU – 10% знижки на квитки за промокодом RAU_17СХ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  52
Усі новини ринку