![Точки зростання брендів в інтерактивній рекламі. Новий потенціал captive audience](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/01/golovna_rau_1-400x210.jpg)
Точки зростання брендів в інтерактивній рекламі. Новий потенціал captive audience
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Асоціація ритейлерів України спільно з сервісом цифрових рішень для бізнесу “Вчасно” проведуть спеціалізований workshop “Як ритейлеру бути ефективним в умовах економічної нестабільності: інструменти, оптимізація процесів та управління кадрами”.
Реєстрація обов’язкова і триватиме до 11 вересня до 12:00.
Кількість місць обмежена.
Спікери зустрічі:
14:00 – 14:30 – реєстрація, вітальна кава
14:30 – 15:10 – Костянтин Юрченко, комерційний директор “Вчасно”, презентація: “Інструменти та лайфхаки в умовах віддаленої роботи та у боротьбі з кадровим дефіцитом”
Тези виступу:
15:10 – 15:50 – Євген Кушнірчук, керівник “Вчасно.Каса”, презентація: “Недостатність кадрових ресурсів як стимул для розробки нових рішень”
Тези виступу:
15:50 – 16:20 – Кава пауза
16:20 – 17:00 – Олег Чубаренко, директор департаменту правового забезпечення та бухгалтерського обліку мережі магазинів РОСТ та Алла Литвинченко, керівниця відділу продажу “Вчасно.EDI”, презентація: “Як зменшити помилки та збільшити ефективність процесів, коли ваші ресурси обмежені”
Тези виступу:
17:00 – 17:40 – Оксана Вус, продакт-менеджерка “Вчасно.ТТН”, презентація: “Обовʼязкові кроки, які потрібно зробити при впровадженні електронної ТТН. Практичний досвід”
Тези виступу:
17:40 – 18:00 – завершення заходу, нетворкінг за чашкою кави
Реєстрація обов’язкова і триватиме до 11 вересня до 12:00
Кількість місць обмежена.
Не втрачайте нагоди дізнатися більше про ефективні інструменти для розвитку бізнесу в умовах економічної нестабільності!
Контактна особа з питань участі та реєстрації: