Воєнні хроніки Comfy: які зміни в роботі мережі відбулися минулого тижня

Воєнні хроніки Comfy: які зміни в роботі мережі відбулися минулого тижня

11.04.2022 01:00
  1945
Дарія Осіїк

Мережа Comfy продовжує працювати, відновлювати роботу зручних сервісів для клієнтів та відкривати магазини за умови повної безпеки для покупців та співробітників.

Наразі працює 63 магазини мережі. Також у 17 містах України продовжує працювати доставка товарів додому. Перелік працюючих магазінів та міст, де здійснюється доставка, можна знайти за посиланням.

Минулого тижня омніканальний рітейлер побутової техніки й електроніки Comfy також відновив доставку замовлень з інтернет-магазину Comfy.ua через Нова пошта. Отримати замовлення можна у відділеннях та поштоматах поштового оператора.

Як зараз працює інтернет-магазин:

  • Вибирайте товар на сайті Comfy.ua,
  • Обирайте зручний спосіб доставки товару: самовивіз з магазину або доставка до відділення або у поштомат Нова пошта,
  • За кілька днів отримуйте товар у зручний для вас час.

Товар можна оплатити під час замовлення або при отриманні. Єдина вартість доставки замовлення до поштомату або відділення Нова пошта складає 79 гривень. Перелік відділень та поштоматів, що зараз працюють, можна перевірити тут.

Крім того, компанія відновила доставку замовлень через сервіс Glovo. Товари мережі можна замовити за допомогою сервісу в Києві, Львові, Одесі й Дніпрі. У додатку Glovo можна замовити швидку доставку товарів:

  • тих, що наразі є у наявності в магазинах,
  • коштують не більше тисячі гривень,
  • з невеликими габаритами та вагою до 9 кілограмів.

Це можуть бути, наприклад, навушники, павербанк та багато іншого. Вартість доставки визначається сервісом Glovo та зазвичай складає 50 гривень. Але впродовж квітня за підтримки #Mastercard доставка товарів через Glovo у Києві, Дніпрі та Одесі буде безкоштовною.

Час доставки — близько 45-ти хвилин. Сервіс приймає замовлення з 10:00 й завершує роботу за дві години до початку комендантської години. Сервіс не працює та оператори не доставляють товари під час повітряної тривоги.

Читайте також – 

Хроніки Сільпо: як мережа поступово повертається до повноцінної роботи


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Яр Бірзул, CEO Checkbox: в липні 2025 року лише 27,8% кас обслуговували «залізні» касові апарати, хоча рік тому таких було 34,4%

Директор компанії Checkbox про переваги сучасних рішень програмних РРО, особливості переходу та можливості системи.
time icon  
  254
Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Подвоєння можливостей: що чекає орендарів та відвідувачів після запуску другої черги ТРЦ Подоляни (+презентація)

Директор з розвитку тернопільського ТРЦ Подоляни Тетяна Чубак розповіла про розвиток, переформатування й оновлення...
time icon  
  346
Усі новини ринку