«Вільна каса» від топ-менеджера: офісні працівники McDonald’s провели день за стійками

«Вільна каса» від топ-менеджера: офісні працівники McDonald’s провели день за стійками

12.10.2018 08:20
  1258
Іван Зайцев

В День засновника McDonald’s офісні працівники компанії по всьому світу на один день перетворилися на звичайних робітників ресторанів. Навіщо вони це зробили?

Read in English

5 жовтня виповнилося б 116 років Рею Кроку, засновнику McDonald’s. Цього року корпорація McDonald’s відродила традицію святкування Дня засновника, і тиждень тому, саме 5 жовтня, офісні працівники компанії по всьому світу покинули свої звичні робочі місця та приєдналися до працівників ресторанів, щоб впродовж дня пліч о пліч разом обслуговувати відвідувачів. Ця традиція зародилась у США у 1986 році, через два роки після смерті Рея Крока, щоб віддати шану засновнику компанії.

Цього року до святкування приєднались співробітники у різних куточках земної кулі, а також керівництво корпорації. Наприклад, генеральний директор корпорації McDonald’s Стів Істербрук працював у одному з McDonald’s у Детройті.

Steve Easterbrook mcdonald's

Не став винятком і український McDonald’s, в якому налічується близько 100 офісних працівників. У цей день у кожному київському закладі працювали представники офісу.

«Важливий принцип роботи McDonald’s – бути одержимими потребами відвідувачів. Святкування Дня засновника дало нам змогу ще краще відчути, що це не просто слова, а дійсно те, чим ми живемо, ті ідеї, які ми щодня втілюємо у життя. Цей досвід дуже цінний. Я, як і інші наші працівники, мав змогу поспілкувався з відвідувачами, ще глибше зрозуміти їх потреби. Тільки таким чином, знаючи, про що думають наші гості, ми зможемо перевершувати їх бажання та очікування», – розповів генеральний директор компанії McDonald’s в Україні Гжегож Хмелярський.

Гжегож працював у McDonald’s нового формату з досвідом майбутнього на проспекті Леся Курбаса у Києві. Це один із закладів, які пропонують враження, що зазвичай не очікуєш отримати у закладі швидкого обслуговування: електронні термінали самообслуговування, обслуговування за столиками, послуги експерта з гостинності, завдання якого виключно піклуватися про відвідувачів та оперативно реагувати на їх потреби тощо.

«Я поспілкувався з десятками наших клієнтів. Багато з них вже з радістю користуються перевагами нового формату, хоч спочатку були здивовані, що тепер можуть скористатися терміналом самообслуговування, що співробітники можуть принести замовлення просто за столик і обов’язково поцікавляться враженнями гостя та самостійно принесуть додаткові серветки чи трубочки, наприклад. Це справжня революція у McDonald’s. Загалом я ще раз переконався, що ми пропонуємо нашим відвідувачам дуже крутий прогресивний досвід, за яким майбутнє», – поділився гендиректор McDonald’s в Україні.

В Україні вже працює 8 McDonald’s нового формату у Києві, Львові, Черкасах, Борисполі та Харкові. До кінця року компанія планує збільшити кількість таких ресторанів мінімум до 15-ти.

Однак День засновника – не єдиний день у році, коли співробітники офісу та ресторанів працюють разом. Як розповіли у компанії McDonald’s, усі нові працівники офісу завжди проходять кількаденне навчання в ресторані, щоб краще розуміти процеси роботи та в подальшому використовувати ці знання для ефективної взаємодії та підтримки діяльності ресторанів. Крім того, працівники можуть проходити практику у ресторані у будь-який час, якщо бачать таку потребу.

Читайте також –

Директора за прилавком: навіщо топ-менеджери Comfy на один день стали продавцями


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку