
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Дослідницька компанія TNS Ukraine представила рейтинг найпопулярніших сайтів українського сегменту інтернету. Третина порталів з топ-25 пов’язана з сегментом електронної торгівлі.
Цей текст доступний російською мовою
Згідно з даними чергового дослідження UAnet, проведеного TNS Ukraine, трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.
За підсумками січня частина інтернет-магазинів втратила позиції і віддала свої місця в рейтингу кінопорталам. Найпопулярнішим порталом сфери e-commerce продовжує залишатися Rozetka.ua – вона розташувалася на 5-му місці з охопленням близько 10,85 млн осіб. Як і в грудні, за нею, на 6-й і 7-й позиціях перебувають маркетплейси OLX.ua і Prom.ua.
Крім них, в топ-25 увійшли aliexpress.com, який втратив одну позицію, і Аllo.ua, який перемістився відразу з 23-го на 17-е місце. Не найвдалішим за охопленням став січень для інтернет-магазинів техніки, електроніки і гаджетів comfy.ua, і citrus.ua, які випали з топ-25 сайтів UAnet.
Читайте также –
Рейтинг UAnet за грудень: інтернет-магазини різко збільшили охоплення