Денис Савченко, співвласник мережі Кібернетики: Хочемо, щоб наш бренд сприймали як прикольного приятеля
Співвласник мережі Кібернетики про амбітні плани щодо розвитку, позиціювання на ринку, нову комунікаційну кампанію та...
25
Toppers — це інтим-магазин, що прагне змінити уявлення про секс-шопи.
Бренд виступає за відкритість і сміливість у темі сексуальності. Філософія Toppers базується на трьох основних принципах: «Здоров’я. Безпека. Задоволення». Бренд націлений на освітню місію, допомагаючи людям краще розуміти своє тіло і сексуальність, а також поширювати знання про безпечний секс та інтимне здоров’я.
Наразі мережа Toppers має 12 торгових точок та інтернет магазин.
Керівництво та колектив RAU вітають компанію з приєднанням до членів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.