Топ-7 найкращих брендів роботодавців в українському рітейлі за версією Delo.ua

Топ-7 найкращих брендів роботодавців в українському рітейлі за версією Delo.ua

14.08.2020 03:30
  849
rau

За версією комунікаційного хаба ekonomika + серед кращих українських брендів роботодавців: АТБ, Епіцентр К, Сільпо, Eldorado, VARUS, Metro Cash & Carry Ukraine та McDonald’s.

Цей матеріал доступний російською мовою

Багатопрофільне бізнес / медіа бюро ekonomika + презентувало новий випуск журналу «Топ-100. Рейтинги найбільших|Кадри. Бренди. Роботодавці», в якому вибрало кращі бренди роботодавців.

У лонг-лист увійшло понад 140 компаній. Експерти і редколегія оцінювали позиціонування компанії на ринку праці, просування привабливого образу роботодавця. Редколегія при оцінці також враховувала репутацію компанії, фінансову платоспроможність, програми соціальної відповідальності, наявність освітніх програм для розвитку співробітників.

Рейтинг “Бренд роботодавця” формувався з трьох оцінок: голосування читачів на сайті Delo.ua (20%), експертного журі (60%) і редколегії (20%).

Найбільше в рейтингу компаній зі сфери рітейлу, харчової промисловості та телекомунікацій. RAU вибрала зі списку кращих брендів роботодавців, пов’язаних з рітейлом. Всього таких набралося 7 компаній з 25 представлених фіналістів. Нижче вони наведені в алфавітному порядку.

АТБ

Мережа супермаркетів

Корпорація активно інвестує в розвиток персоналу. З 2003 по 2017 рік відкрито чотири освітніх центри АТБ: в Дніпрі, Києві, Одесі та у Львові. Навчання і підвищення кваліфікації в них проходять районні керівники мережі, що керують магазинами, їх заступники й адміністратори.

Компанія завжди робить акцент на традиційній схемі кар’єрного просування, коли рядові співробітники, які прийшли на позицію продавців, виростають до посади адміністратора або керуючого магазином. Всього в компанії працює 64 000 людей.

Сільпо

Мережа супермаркетів

Після введення карантину в компанії з’явився оперативний штаб, який працює в режимі 24/7. Серед прийнятих антикризових рішень – організація віддаленої роботи більш ніж для 2500 офісних працівників Сільпо, закупівля засобів індивідуального захисту для персоналу всіх 259 магазинів мережі, зміна процедури рекрутингу (перша співбесіда з претендентом проводиться онлайн).

Крім того, довелося змінити графік відкриття і закриття ряду супермаркетів, щоб підлаштуватися під нові транспортні обмеження. Деяких співробітників тимчасово перевели в магазини ближче до дому, щоб вони могли дістатися на роботу пішки.

Епіцентр К

Мережа будівельних гіпермаркетів

У нових карантинних умовах мережа запустила серію відеоуроків “Швидка психологічна допомога” для підтримки своїх співробітників. У коротких роликах експерти дають поради, як впоратися з психологічним навантаженням на роботі в умовах епідемії коронавіруса.

Психологи проекту також розповідають, як побудувати позитивну комунікацію з колегами і клієнтами, як знизити рівень напруги в колективі та підтримати членів своєї сім’ї, які також працюють в умовах карантину. Кількість персоналу 34 000 працівників

Eldorado

Мережа магазинів техніки та електроніки

Мережа Eldorado налічує більше 130-ти магазинів по всій Україні. У компанії працює близько 5000 осіб, 800 з них – понад п’ять років. Вік співробітників Eldorado в середньому до 30-ти років.

Навчання персоналу проходить на спеціальних внутрішніх тренінгах, в тому числі із залученням зовнішніх експертів. В середньому кожен співробітник проходить 20 навчальних заходів на рік. За минулий рік більше 180-ти осіб стали учасниками цих тренінгів.

McDonald’s

Мережа ресторанів

McDonald’s в Україні активно інвестує в розвиток талантів: компанії вдалося сформувати команду майже з 10 000 людей, причому з них тільки 100 осіб – співробітники офісу. Основна ж частина співробітників працюють безпосередньо з клієнтами в 92-х ресторанах по всій Україні.

У компанії є своя концепція “Комфорт за прилавком”, яка допомагає співробітникам ефективно працювати. Наприклад, в кожному ресторані є кімната для відпочинку і обіду, а також душова кабіна. Крім того, компанія дбає про такі речі, як уніформа. Для службового одягу спеціально розробляють модний дизайн і підбирають якісні тканини.

Metro Cash&Carry Ukraine

Мережа гіпермаркетів

Корпоративна ідеологія в компанії побудована на принципі Care to Dare. Так в компанії називають звід правил, згідно з якими кожен співробітник піклується про інших, про бізнес і відчуває турботу про себе. Завдяки цьому члени команди не бояться ризикувати і реалізовувати свій підприємницький талант.

Більше 300 співробітників мережі навчаються за спеціально складеним планом. Зараз така активність дозволяє 72% управлінських вакансій в компанії заповнювати з кадрового резерву.

VARUS

Мережа супермаркетів

У компанії культивується неформальне спілкування і відкритість новому. Традиційно проводяться корпоративні свята. Спортивну форму співробітники підтримують в корпоративному біговому клубі. Влітку проводяться велодні, сплави на каяках, а також змагання зі страйкболу.

У торговельній мережі існує система винагороди для тих, хто приводить працювати своїх друзів. У VARUS відзначають, що кожен співробітник може розраховувати на кар’єрне зростання. Для працівників магазинів передбачені обіди за рахунок компанії. Будь-яке питання співробітникам допоможе вирішити спеціально створений бот у Viber.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Чудова п’ятірка: найуспішніші топ-менеджери в рітейлі України за версією Власть денег


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку