Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за травень
Хто з рітейлерів, ресторанів і торгових центрів в числі лідерів у Facebook у травні 2018 року.
Поки інші українці насолоджувалися “маївкою”, SMM-спеціалісти креативили як могли. Хтось, звичайно, не забув скористатися надмірною кількістю вихідних і добряче відпочив, але іншим брендам це лише зіграло на руку і вони поліпшили своє положення в рейтингу.
В якості бонусу нового огляду найбільш успішних Facebook-сторінок українських роздрібних компаній і ТРЦ, включаємо топ-20 вітчизняних кафе і ресторанів: у кого найбільше шанувальників у Facebook і як взагалі справи з конкуренцією у закладів фуд-рітейлу в соцмережах.
Рітейлери у Facebook
Перша трійка лідерів, в особі Watsons Україна, Алло і Лінія магазинів EVA, набрали за місяць в районі 10 000 нових шанувальників кожен. Трохи менш активно, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, “маївка” вдалася JYSK. Але якщо для рітейлера товарів для будинку це звично-стабільний темп зростання, то верховоди рейтингу просіли на 30-40%. Піди розбери, в чому справа, хоча очевидно – свята.
Блискучий ривок зробив Антошка. Всього за місяць він не тільки обійшов Intertop, але і зробив це з переконливим відривом у майже 7 000 нових фанів. Попереду заповітні 200 000 шанувальників.
Серед наступної четвірки рітейлерів, що розмістилися з шостого по десяте місце в рейтингу, кращі темпи зростання показують Comfy і VOVK, відсталий – Citrus, здавалося б, причому тут конфлікти з цільовою аудиторій. І все-таки близько 2 000 нових фанів – досягнуто. Всі сторінки зберегли свої позиції з минулого місяця, але між VOVK і Marc & Andre Ukraine все та ж невизначеність у вигляді менш ніж 1000 фолловерів.
Що стосується місць з 11-го по 15-е, то тут Фокстрот нарешті перестав втрачати підписки (-6000 осіб у квітні), а Mi Ukraine зміцнив свою квітневу перемогу над Будинок Іграшок на 800 нових фанів. А ось хто дійсно рве й мітає, так це Moyo.ua. Тільки місяць як повернувся у топ після майже піврічного перебування за межами 20-ки, і тут раптом ще два суперника позаду: Yves Rocher і Colin’s.
Касирка Люба АТБ-Маркет підтягнувся ще на 2 000 нових фанів, а от хто здивував, так це Pandora. Не можна так просто взяти і зберегти те ж число шанувальників протягом місяця. У міжнародного рітейлера це вийшло – 91 180 фоловерів на момент квітневого рейтингу, і на момент травневого. В кінці топа Епіцентр К і Metro Cash&Carry Ukraine – змін поки не очікується. Але це не точно.
Фуд-рітейл в Facebook
Рейтинг сторінок фуд-рітейлу публікуємо вперше, так що тут найбільш цікаво буде розглянути загальну картину. Топ-20 вийшов більш, ніж різноманітним, причому цікаво, що тут тільки третина представлених компаній – мережевики, решта – поодинокі столичні заклади, різного типажу, сегменту і наповнення, у яких вистачило сил потіснити в фанатській любові Facebook-користувачів вітчизняних і міжнародних гігантів.
Абсолютним лідером є McDonald’s Ukraine з 113 733 шанувальників. Незважаючи на те, що в загальному заліку всіх сторінок Facebook українського сегмента мережа ресторанів швидкого харчування розмістилась лише на 287 сходинці хіт-параду, для конкурентів вона недосяжна, так що інші заклади в Facebook завжди будуть дивитися на McDonald’s Ukraine , як на “сина маминої подруги”. І не дивно, більшість з них у загальному заліку навіть в топ-1000 не потрапляють.
Друге і третє місце розділили між собою Козирна Карта і Salateira, так що якщо комусь буде цікаво, що ж воліють “люди” (офіційно зареєстрована назва користувачів Facebook), то ось ці три бренду.
Трохи нижче, на четвертій позиції розмістилася Сушія – по 10 ресторанів японської їжі на одне місце в рейтингу (всього їх в мережі, за словами співвласника компанії “Світова карта” Майкла Дона, 40). За ним слідує київський ресторан Прага – сімейний заклад біля озера на вул. Академіка Глушкова. Успіх серед Facebook-користувачів дозволив йому посперечатися з цілої всеукраїнською мережею – їх розділяє всього 400 людино-фанів. Але це ще нічого: у менш ніж 1 000 підписників від обох розмістилося кафе Компот. Тут вже хто чим планує крити.
Шотландський будинок-ресторан Whisky Corner в Києві, згідно з інформацією на його сторінці, зібрав одну з найкращих в Україні колекцій односолодового шотландського віскі. Чи так це, готові підтвердити 28 879 Facebook-фанів закладу і сьоме місце в цьому заліку. На 7 000 фоловерів відстає Smart cafe Bibliotech, в якому, крім кофейка і снеків, можна насолодитися бук-кроссингом та інтернет-серфінгом. Слідом: ЕдоЇсти – фан-сторінка шанувальників піци Челентано, і мережа ресторанів Mafia, між якими різниця у менш, ніж 1 000 шанувальників. На ось такій ноті тісного протистояння завершується перша десятка рейтингу.
11-е місце зайняв Milk Bar, який відкрився в Києві в 2014-му, про його амбіції на потрапляння в першу десятку можна всерйоз говорити вже в наступному місяці. Все залежить від темпів зростання найближчих конкурентів за рейтингом, на основі яких можна буде спрогнозувати ситуацію вже за підсумками червня.
Двома тисячами нижче розмістився “Любимый Дядя” з середньоазіатською кухнею, що входить в сім’ю ресторанів і готелів First Line Group. На відстань в рівному 1 000 осіб від нього – Tarantino Grill&Wine – не плутати з Tarantino family. На 13-й позиції відповідно.
Якщо раптом комусь не вистачало в топі, крім McDonald’s, ресторану американської кухні, отримайте-розпишіться – на 14-му місці знаходиться Star Burger. 650 шанувальників від нього – веганське кафе на деревах ” Скворечник”, яке, втім, оголосило, що в 2018 році не буде приймати гостей на старому місці на Трухановому острові. Але поки діяльність закладу на паузі, Facebook-сторінка фуд-рітейлера живіша за всіх живих і схоже нове місцерозташування бренду незабаром буде оголошено.
Остання п’ятірка складається з трьох столичних барів, чоловічого м’ясного закладу і ще однієї мережі,яка на ряду з Mafia, пропонує і піцу, і суші. Всі п’ятеро отримали по 14 000 фанів і поки важко говорити, чи хоч один з них є лідером з достатньо міцними позиціями. Можливо свою роль зіграло літнє меню, якщо такі звичайно бувають у питних (а їх тут 4 з 5) закладах.
Ближче всього до топу, але не потрапили в нього, – Vinsanto Wine bar, Aroma Espresso Bar і Buddha-Bar. Від замикаючого рейтинг Samogon Bar їх розділяє менше 1 000 шанувальників, так що йдемо в улюблені заклади і залишаємо SMM на чай, може незабаром щось зміниться.
ТРЦ у Facebook
У першій п’ятірці українських ТРЦ у Facebook найкраще в травні показали себе ТРЦ Gulliver і, трохи поступившись, Ocean Plaza. А ось результати Forum Lviv і ЦУМ практично сумні – по 400 нових фанів на брата, що, з іншого боку, на кон’юнктуру топа ніяк не впливає.
Чудово показала себе Lavina Mall, яка прорвалась на восьме місце, з якого змістила ТРЦ Караван. Відрив у 1 400 нових фанів за місяць, для такої категорії Facebook-сторінок, як торгові центри, переконливий аргумент на користь твердої перемоги в даній партії. Замикає першу 10-ку King Сгоѕѕ Leopolis, який за місяць зріс майже на 100 осіб.
Наступна трійка, в особі Аракс, Dream Town і РайON, з 11-го по 13-е місце відповідно, набрали па парі сотень нових фанів. А ось MOST-City раптово засумував – мінус 9 чоловік за місяць. Проблеми з доступом до Джойказіно, а може зірки не так на “маївку” встали, але щось у дніпровців минулого місяця SMM не задався. Майже така ж туга і нудьга у “Садах Победы”: +30 нових фанів говорять про те, що в минулому місяці одесити інтернет точно не підірвали.
Трошки підтяглися і замикаючі топ-20 ТРЦ, але про якісь очевидні успіхи говорити не доводиться – їх SMM також явно зірок з неба не хапають. У п’ятірці найбільш швидкозростаючих сторінок в травні виявився SkyMall, який поки поза топу. Тепер він на пару з ТРЦ Аладдін – претендент на потрапляння в 20-ку найбільш популярних ТРЦ в Facebook. Але чи вдасться подолати City Mall? Дізнаємося вже в червні.
Читайте також
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень