Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за червень
Хто з рітейлерів, ресторанів і торгових центрів серед лідерів у Facebook у червні 2018 року.
Перший місяць літа для українських SMM-фахівців – не привід розслаблятися. І поки в інших галузях поступово настає сезонний штиль, що дозволяє переглянути свої успіхи і падіння, підготувавшись до нової боротьби за клієнта, в онлайн-маркетингу трендсеттери впроваджують інновації, а лідери рейтингів – старанно креативлять і зміцнюють позиції. Втім, незважаючи на підвищену активність і бурхливе зростання більшості рітейлерів в соцмережах, значущих перестановок у своїх позиціях домоглися одиниці.
Рітейлери у Facebook
У першій десятці лідером по частині зростання, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, у червні був Comfy, який показав приріст в більш ніж 10 000 нових шанувальників. Мережа магазинів електроніки заради успіху не шкодувала коштів – безпрецедентні розіграші смартфона і планшету за репост, квитки в кіно і маса контенту, претендуючого на корисність. Як результат, позаду залишилися два гіганта першої десятки VOVK і Marc & Andre Ukraine. Citrus.ua – приготуватися нервувати.
Ненабагато відстала перша трійка лідерів, в особі Watsons Україна, Алло і Лінія магазинів EVA. З ними за компанію Антошка, який всього місяць тому обійшов Intertop і тепер вже точно в рейтингу найбільший сторінок рітейлерів у Facebook займе четверте місце, потіснивши JYSK.
У другій десятці яскравіше всіх блиснув Mi Ukraine з надзвуковим +15 000 нових фанів. Тут з Facebook-активностями робили приблизно те ж, що і в Comfy, тільки більше, а замість корисного контенту зробили ставку на цікаве й гарне. Куди така раптова активність їх приведе, поки невідомо, але, як мінімум, обійти Фокстрот на 1 500 фанів вистачило.
Всіх інших у топ-20 рітейлерів можна привітати з синхронним фінішем. Зростали, всі дуже старалися, але робили це в цілому в звичному для себе темпі, чого вже мало для рішучих тріумфів.
Фуд-рітейл в Facebook
Різношерстий рейтинг фуд-рітейлу виявився не менш драматичним. Вже в першій п’ятірці столичний сімейний ресторан Прага потіснив свого найближчого конкурента – мережу ресторанів японської їжі Сушія. Це успіх для одиничного ресторану у віртуально-аморфному протистоянні з мережевим гігантом.
Кафе Компот підросло на 27 нових шанувальників. Але навіть з таким темпом найближчий конкурент в особі Whisky Corner зможе змістити його з шостого місця не раніше жовтня. Шотландський будинок-ресторан, який сховався в будиночках на Софіївській площі в Києві, зріс лише на 200 Facebook-користувачів, а значить чогось несподіваного тут чекати поки не доводиться.
Цікаво, що до топ-5 найбільш швидкозростаючих сторінок фуд-рітейлу потрапила лише Прага з усієї 20-ки з її +500 новими фанами. Мінус 9 осіб за червень в Smart cafe Bibliotech, мінус 9 – у ЕдоЇсти (фан-сторінка піцерії Челентано), мінус 16 – Tarantino Grill&Wine. Ці все, несіть нове меню.
Трохи бадьоріше за інших інших відзначилися Star Burger і Шпаківня. І головне у обох є потенціал піднятися в короткий термін позицій так 5-6 – були б свіжі ідеї й бажання простимулювати Facebook-користувачів до нових лайків.
Не можна сказати, що руху всередині 20-ки найпопулярніших в Україні ресторанів і кафе немає, але KPI маркетологів хоча б мереж можна було б переглянути.
ТРЦ у Facebook
У середовищі вітчизняних ТРЦ, згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, ситуація наступна. Попереду всіх за темпами зростання Forum Lviv і Lavina Mall. Антиподи їм – DreamTown, Сады Победы і CityMall із зростанням в 100-200 людинолайків. Трошки зажурився там SMM, що тут додати.
Чудово показали себе у червні Проспект і ЦУМ Київ, які набрали по 1 500 нових фанів кожен. Домогтися значних вершин у топі їм поки не дозволяє лише не менш сильна конкуренція. Про першу десятку взагалі можна сказати, що найкращі у Facebook всі там. Чого не скажеш про другу. Безперечно, робота ведеться. Важко не помітити успіхів тих же столичних старожил GLOBUS або РайON, що вносять свої правки в карту рейтингу. Ось і в червні ТЦ GLOBUS обійшов МІСТ-сіті. Причому потерпілий для цього теж постарався, знизившись на вісім підписників.
У п’ятірці найбільш швидкозростаючих сторінок в червні знову опинився SkyMall і можна практично з 100%-ою упевненістю говорити, що в липні ми побачимо його в 20-ці кращих. А ось хто з неї вибуде – дізнаємося незабаром.
Читайте також –
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ за травень