Тарас Мороз, Молоко від фермера: Чому обійшли Польщу та почали експансію в США

Тарас Мороз, Молоко від фермера: Чому обійшли Польщу та почали експансію в США

19.01.2024 08:30
  2225
rau

Українська мережа кафе-магазинів Молоко від фермера відкрила заклад у США, в Маямі під назвою Farmer’s Milk. Чому заклад не має конкурентів, скільки в нього інвестували та з якими проблемами при відкритті зіштовхнулися.

Засновник компанії Молоко від фермера Тарас Мороз в інтерв’ю Forbes розповів, чому саме США обрали для експансії за кордон та про те, що мріє створити франчайзингову мережу. RAU публікує скорочену версію статті.

Як все починалося

«Новий початок покладено. Незважаючи на важку ситуацію ми з командою почали розвиток компанії в США. Стильна уніформа, паперові стаканчики, коробочки – все виробляється в Україні та відправляється поїздом, літаком, кораблем. Наші чарівні кондитери та помічники створили чудо в Маямі. Новий початок руху на весь світ українських смаколиків від Молоко від фермера», – написав Тарас Мороз 1 січня в Facebook.

Він каже, що аналізували ринок декількох країн для масштабування. Зокрема, розглядали Туреччину, Польщу та Велику Британію, але найперспективнішим виявився ринок США. Все тому, що тут немає конкурентів: закладів з акцентом на молочні продукти.

Далі почався пошук приміщення – і це була основна проблема. Вдалося знайти знайти хорошого підрядника, який переробив приміщення Starbucks у Farmer`s Milk площею 200 кв. м.

Кожну зміну в приміщенні в США потрібно узгоджувати, зокрема, має бути дозвіл на зміну лампочок, фарбування стін, зміну плитки або перепланування приміщення. Як каже Тарас, в США бюрократії більше, ніж в Україні. Відкриття обійшлося приблизно у $1-1,5 млн.

Про плани

Наразі Тарас Мороз продумує, як побудувати франчайзингову мережу в найбільших містах США – Нью-Йорку, Лос-Анджелесі та Чикаго.

«У розвиток закладів вкладають американські компанії, а ми продаємо авторське право й продукцію з України», – розраховує Мороз.

Також в планах є продовжувати експансію та підкорювати Канаду і Велику Британію. А ось виходити в Польщу та Францію не планує, бо в цих країнах велика конкуренція для молочників.

Джерело: Forbes


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку