Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж
Напередодні Дня всіх закоханих Сільпо за допомогою бордів висловило почуття до METRO, АТБ, Novus, Великої Кишені та інших конкурентів.
Цей текст доступний також російською мовою
Привітальні борди Сільпо розмістило навпроти магазинів конкурентів. “Наші серця наповнені теплом, яким так і хочеться поділитися з тими, кого ми любимо. Просто тут і зараз”, – говориться в повідомленні рітейлера. Також в компанії згадали про гостей та співробітників супермаркетів, яких назвали “героями наших днів”.
“Іноді любов зустрічається у зовсім несподіваних місцях. Ми зізнаємося у своїх почуттях «АТБ», «Біллі» та «Еко-маркету». А ще — любим «Форі», «Фоззі» і «Великій кишені», чудовим «Варусу», «Новусу», «Трашу», «Ашану», «Гудвайну», «Метро» та іншим мережам по всій Україні. Ви всі надихаєте, зачаровуєте і закохуєте в себе. Кожен із вас заслуговує на щиру, безмежну й віддану любов. Знайте — «Сільпо» loves You!”, – написав рітейлер (оригінальні орфографія та пунктуація збережені – прим. ред.).
Читайте також