Іграшки, одяг і книги: що замовляють і скільки готові витрачати українці на шопінг – аналітика OLX
Напередодні Всесвітнього дня шопінгу, який наступить вже завтра, мешканці України почали активніше купувати в онлайні — на 12% більше, аніж у вересні.
Як RAU повідомила прес-служба компанії, найбільше шукають сезонний одяг і взуття, ноутбуки, iPhone 11 та навіть кухні та мотоцикли. При цьому частіше замовляють, за даними OLX Доставка, дитячий одяг та іграшки. В середньому українці витрачають по 700 грн на одну покупку в інтернеті. Цікаво, що з мобільного пристрою власники iOS частіше купують техніку, а власники Android — одяг.
Протягом жовтня тільки на OLX українці замовили понад 401 000 товарів у 7-ми категоріях: дитячий світ, мода та стиль, транспорт, дім і сад, запчастини для транспорту, електроніка, хобі, відпочинок і спорт. Це на 12% більше, аніж у вересні.
Найбільш популярні товари для онлайн-покупців — дитячий одяг та іграшки. Протягом жовтня через OLX Доставка вони зробили майже 75 000 замовлень предметів гардеробу для дітей (-1,5% у порівнянні з вереснем). Збори до школи завершилися, тому й на -21% стали менше купувати взуття для малюків і підлітків (32 000 у жовтні), але на +20% збільшилося замовлення тематичних іграшок до Хеловіну (32 000).
В активний сезон зміни гардеробу українці вже замовлять онлайн жіночий та чоловічий одяг — 57 000 успішних угод. Витрачають в середньому 400 грн. У жовтні кількість таких замовлень зросла на 15%.
У лідери товарів потрапили книги. Їх купували понад 20 000 разів, в середньому за 134 грн. Це на 60% більше замовлень, аніж було у вересні.
Динаміка кількості замовлень через OLX Доставка у різних категоріях:
Категорія | Середній чек, грн | Кількість замовлень, тис |
Дитячі товари | 220 | 152 |
Одяг | 480 | 92,1 |
Електроніка | 650 | 57 |
Хобі, відпочинок і спорт | 260 | 42,2 |
Дім і сад | 340 | 32 |
Запчастини | 460 | 27 |
Водночас напередодні Всесвітнього дня шопінгу аналітики зафіксували сплеск пошукових запитів українців. Список бажаних покупок в онлайні виглядає так:
- куртка — 286 тис. запитів;
- черевики — 217 тис.;
- пуховик — 171 тис.;
- кросівки — 150 тис.;
- диван — 134 тис.;
- кухня — 101 тис.;
- сукня — 98 тис.;
- ноутбук — 95 тис.;
- мотоцикл — 93 тис.;
- пальто — 91 тис..
Примітно, що з iOS-пристроїв найчастіше шукають речі бренду Nike та Zara, слідом за кількістю запитів — пуховики, черевики та, власне, телефони iPhone 11. Найпоширеніші запити користувачів з Android-пристроїв не пов’язані із назвами брендів — це куртки, черевики, пуховик, кросівки та дивани.
Довідка. OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється на 4 млн нових пропозицій. Щохвилини на платформі з’являється 90 нових оголошень і укладається 25 тис. успішних угод з OLX Доставка протягом дня. Понад 140 тис. нових оголошень щодня проходить автомодерацію, а 45 тис. підозрілих olx-профілів аналізується на наявність шахраїв.
Кожен другий український онлайн-користувач відвідує OLX мінімум раз на місяць. Сервіс входить до 10 найбільш відвідуваних торгових майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному другому українському смартфоні та займає першу позицію в категорії “Купівлі” для іOS та Android, за даними SimilarWeb.
Читайте також –
Аналітика OLX: 42% онлайн-покупців купують в інтернеті регулярно