Маріанна Самсонова, Usupso та O!Some: Ніколи не думала, що скажу це, але – дякую локдаунам

Маріанна Самсонова, Usupso та O!Some: Ніколи не думала, що скажу це, але – дякую локдаунам

26.04.2022 08:45
  2567
Микола Маранчак

Співвласниця та CEO українських мереж Usupso та O!Some про зміни попиту на товари під час війни, заморожені закупівлі, постраждалі магазини, та про те, за що дякує локдаунам.

При вплив війни на компанію, роботу мережі та втрати

Глобально філософія бізнесу не змінилася, ми були створені для емоційних покупок та продовжуємо радувати покупців нашими милими товарами. Так, станом на 20 квітня в мережі працює 19 магазинів з 30-ти. Ми запускаємо магазини в безпечних містах, як тільки з’являється така можливість. Наразі чекаємо на запуск ще двох ТРЦ у Києві. Для мене працюючий магазин – це можливість зберегти команду, виплачувати заробітну плату, сплачувати податки та допомагати ЗСУ. Про заробіток подумаємо вже після нашої перемоги.

На жаль, ми втратили найбільший магазин в мережі – площею 250 кв. м у херсонському ТРЦ Fabrika. Але я впевнена, що ТРЦ відбудується, а ми знову відкриємося в новому яскравому форматі. Щонайменше постраждали ще три магазини – в ТРЦ Retroville, Lavina та Nikolsky.

Про зміни попиту на товари

На подив, дві топові категорії не змінилися. Навіть у воєнний час перші два місця посідають категорії «М’які іграшки» та «Краса та здоров’я». Третє місце посіла категорія «Гаджети», яка змістила категорію «Жіночі аксесуари».

Про постачальників та логістику

Усі наші товари імпортуються з Азії. Тому ситуація з імпортом найбільше вплинула на наш бізнес. Частина товарів, яка була раніше куплена та відвантажена, зараз перебуває в різних портах Європи та Туреччини, і ми поки що шукаємо рішення про їх подальшу долю. Нові закупівлі поки що заморожені, але мене це не засмучує, тому що на початку року ми інвестували в товар для подальшого розвитку мережі, тому наших залишків вистачить ще мінімум на 5 місяців.

Імпортна логістика зараз “на стопі”, а внутрішньоукраїнську – організували за допомогою вантажних автоперевезень.

Про подяку локдаунам

Найбільша стаття витрат – це оренда. Ніколи не думала, що скажу це, але – дякую локдаунам, які навчили і операторів, і орендодавців знаходити взаємовигідні умови для обох сторін. На даний момент нам вдалося погодити з усіма орендодавцями лояльні умови, які дозволяють утримувати бізнес на плаву.

Деякі витрати скоротилися автоматично – наприклад, витрати на рекламу та маркетинг.

Про співробітників

Команда – це найцінніший ресурс у будь-якому бізнесі. Ми робимо все можливе, щоб зберегти весь штат. На даний момент ми попрощалися лише з тими співробітниками, які самі вирішили йти з компанії. Мотивацію затверджуємо щомісячно та індивідуально.

Про роботу інтернет-магазину

Онлайн-магазин працює у звичайному режимі. У перші тижні були складнощі з організацією доставки, але ми звикли швидко адаптуватися до складних умов, тому наш інтернет-магазин працює на 60-70% від звичайних обертів.

Про допомогу територіальній обороні

З перших днів ми активно співпрацюємо з ТрО та забезпечуємо товарами, які у нас є в наявності – каремати, павербанки, зубні пасти та щітки, шкарпетки та інші дрібниці. З кожної покупки в офлайн або в онлайн магазині, ми переводимо 10% на потреби ЗСУ. Також організуємо доставки з Китаю рацій та коптерів. На даний момент, збираємо санітарно-гігієнічні набори для переселенців з активних бойових дій.

Кожного дня віримо в нашу перемогу та мріємо скоріше відбудувати економіку України!

Читайте також –

Євген Іваниця, JYSK Україна: Намагаємось вижити, скоротити касовий розрив, перезапустити роботу магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  37
Усі новини ринку