Rozetka відкриває точки видачі в експериментальному форматі і буде розвивати офлайн-роздріб (+фото)

Rozetka відкриває точки видачі в експериментальному форматі і буде розвивати офлайн-роздріб (+фото)

10.07.2018 08:10
  5105
Дарья Златьева

Нові точки видачі інтернет-замовлень будуть відокремлені від торгового залу і розташовуватися на невеликій площі. Магазини рітейлера будуть по концепції схожі на перший офлайн-супермаркет Rozetka в Києві на проспекті Степана Бандери.

Перший об’єкт компанія відкрила 9 липня в Києві в ТОЦ Шоколад, на Костянтинівській, 71. Торгова точка розташовується на 400 кв. м – 200 з них займає склад.

З входу відвідувача зустрічає відділ реєстрації – поки там сидять ввічливі співробітниці, однак скоро їх замінить інтерактивний дисплей, на якому можна буде самостійно зареєструватися, щоб потрапити в електронну чергу.

Відстежувати рух в ній і дізнатися, до якого з 14 віконець видачі потрапити, можна з інформації на величезному екрані в центрі залу.

У відділенні працюють 4 каси.

Будь-яке питання покупцеві допоможуть вирішити на стійці інформації.

Торгова точка є і сервісним центром рітейлера – тут допоможуть вирішити всі питання. Для сервісних звернень у відділенні працює окрема стійка і створена окрема черга, за своєю позицією в якій також можна стежити на невеликому екрані на стіні.

Для зручності покупців торгова точка оснащена примірочними кабінками, де клієнти зможуть поміряти обрану в інтернет-магазині річ.

Особливістю відділення є алкогольний відділ, який розташовується в глибині залу. Поки полки порожні, але вже завтра вони наповняться продукцією. Цей відділ буде з’являтися у всіх точках видачі, якщо дозволяє площа.

Точку видачі на Подолі, на Ярославській, яка працювала більше 10 років, закрили 28 червня. Вона займала площу 4000 кв. м на двох поверхах, але до другого поверху мало хто доходив. Всі товари з точки на Подолі були переміщені в торговий зал на Петрівці.

У компанії поки не діляться конкретними планами щодо відкриття точок видачі, але зазначають, що через місяць порадують новинами про відкриття наступного об’єкту.

Крім точок видачі, Розетка розвиває і власну мережу гіпермаркетів. Першим став магазин на Петрівці, на проспекті Степана Бандери – на площі 4000 кв. м ритейлер розмістив більше 2000 товарів в широкому асортименті – від техніки і електроніки до спорттоварів, дитячих речей та продуктів харчування, які не потребують особливих умов зберігання. У компанії відзначають, що площа таких магазинів буде трохи менше, ніж на Петрівці.

«Rozetka перша не тільки в Україні, але в найближчих країнах, почала будувати омніканальность. Новий магазин – продовження наших експериментів, і ми плануємо відкрити ще кілька», – коментував появу представництва на Петрівці Владислав Чечоткін, власник Rozetka.

Такі магазини, як на Петрівці, будуть відкриті як в Києві, так і в регіонах. Зараз компанія активно шукає локації для них. У всіх магазинах будуть розміщуватися точки видачі.

Довідка. ТРЦ Шоколад був відкритий після реконструкції в квітні 2015 року, об’єкт працює в форматі стріт-рітейлу, де кожен магазин, розташований на першому поверсі, має свої вітрини і свою вхідну групу. В якості якірного орендаря комплексу працює продуктовий супермаркет «АТБ» площею 760 кв. м. Вакантность торгового центру досить висока – в ТРЦ досі не заповнений другий поверх і постійно змінюються орендарі на першому. Торгова площа ТРЦ понад 7000 кв м.

Читайте також –

Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)

 

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3087
Усі новини ринку