
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Нові точки видачі інтернет-замовлень будуть відокремлені від торгового залу і розташовуватися на невеликій площі. Магазини рітейлера будуть по концепції схожі на перший офлайн-супермаркет Rozetka в Києві на проспекті Степана Бандери.
Перший об’єкт компанія відкрила 9 липня в Києві в ТОЦ Шоколад, на Костянтинівській, 71. Торгова точка розташовується на 400 кв. м – 200 з них займає склад.
З входу відвідувача зустрічає відділ реєстрації – поки там сидять ввічливі співробітниці, однак скоро їх замінить інтерактивний дисплей, на якому можна буде самостійно зареєструватися, щоб потрапити в електронну чергу.
Відстежувати рух в ній і дізнатися, до якого з 14 віконець видачі потрапити, можна з інформації на величезному екрані в центрі залу.
У відділенні працюють 4 каси.
Будь-яке питання покупцеві допоможуть вирішити на стійці інформації.
Торгова точка є і сервісним центром рітейлера – тут допоможуть вирішити всі питання. Для сервісних звернень у відділенні працює окрема стійка і створена окрема черга, за своєю позицією в якій також можна стежити на невеликому екрані на стіні.
Для зручності покупців торгова точка оснащена примірочними кабінками, де клієнти зможуть поміряти обрану в інтернет-магазині річ.
Особливістю відділення є алкогольний відділ, який розташовується в глибині залу. Поки полки порожні, але вже завтра вони наповняться продукцією. Цей відділ буде з’являтися у всіх точках видачі, якщо дозволяє площа.
Точку видачі на Подолі, на Ярославській, яка працювала більше 10 років, закрили 28 червня. Вона займала площу 4000 кв. м на двох поверхах, але до другого поверху мало хто доходив. Всі товари з точки на Подолі були переміщені в торговий зал на Петрівці.
У компанії поки не діляться конкретними планами щодо відкриття точок видачі, але зазначають, що через місяць порадують новинами про відкриття наступного об’єкту.
Крім точок видачі, Розетка розвиває і власну мережу гіпермаркетів. Першим став магазин на Петрівці, на проспекті Степана Бандери – на площі 4000 кв. м ритейлер розмістив більше 2000 товарів в широкому асортименті – від техніки і електроніки до спорттоварів, дитячих речей та продуктів харчування, які не потребують особливих умов зберігання. У компанії відзначають, що площа таких магазинів буде трохи менше, ніж на Петрівці.
«Rozetka перша не тільки в Україні, але в найближчих країнах, почала будувати омніканальность. Новий магазин – продовження наших експериментів, і ми плануємо відкрити ще кілька», – коментував появу представництва на Петрівці Владислав Чечоткін, власник Rozetka.
Такі магазини, як на Петрівці, будуть відкриті як в Києві, так і в регіонах. Зараз компанія активно шукає локації для них. У всіх магазинах будуть розміщуватися точки видачі.
Довідка. ТРЦ Шоколад був відкритий після реконструкції в квітні 2015 року, об’єкт працює в форматі стріт-рітейлу, де кожен магазин, розташований на першому поверсі, має свої вітрини і свою вхідну групу. В якості якірного орендаря комплексу працює продуктовий супермаркет «АТБ» площею 760 кв. м. Вакантность торгового центру досить висока – в ТРЦ досі не заповнений другий поверх і постійно змінюються орендарі на першому. Торгова площа ТРЦ понад 7000 кв м.
Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)