
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


25 років Сільпо, “усе разом” за півціни від Київстар, спецпроект “Це груди!” від ювелірного дому SOVA, а також нові модні колекції від брендів The Coat by Katya Silchenko та VOVK.
Нещодавно мережа Сільпо відсвиткувала своє 25-річчя. З цієї нагоди улюблений багатьма українцями рітейлер створив ролик “Сільпо 25 років у захваті від вас!”, де показав пам’ятні моменти зі своєї історії та зізнався у коханні до своїх клієнтів.
Мобільний оператор Київстар створив жартівливий рекламний ролик для просування нової послуги “Усе разом” з підключення домашнього інтернету, Київстар ТБ і мобільного зв’язку за півціни. У ролику дружина, коли дізнається, що чоловік скористався новою послугою Київстар, привітала його з першою гарною ідеєю. На що чоловік здивовано запитав: “А хіба розводити страусів не було гарною ідеєю?”
“Навряд страуси зможуть вам провести відеокол вдома, показати останні новинки кіно і подзвонити близьким. Але ось домашній інтернет, Київстар ТБ і мобільний точно вам з цим допоможуть. Тим паче все разом майже за півціни виходить. Ну правда яєць вони не знесуть, але то таке”, – жартують в компанії Київстар.
Ювелірний дім SOVA презентував спецпроект “Це груди!” до місяця боротьби із раком молочної залози. У відеопроекті експерти з питань жіночого здоров’я та героїні, що побороли діагноз відповідають на питання, які цікавлять тисячі жінок:
В головних ролях проекту — лікар-рентгенолог та УЗД Ганна Галішина, керівниця проектів благодійного фонду “Квітна” Олена Берегова, а також жінки, яким вдалося побороти хворобу — Марина та Наталія.
Спецпроект є частиною благодійної ініціативи, яку бренд SOVA запустив цього жовтня. До місяця жіночого здоров’я ювелірний дім створив лімітований рожевий браслет, всі кошти з продажу якого будуть спрямовані до благодійного фонду “Квітна” на підтримку роботи мобільної клініки жіночого здоров’я, аби кожна жінка, в регіонах де буде працювати платформа, могла пройти обстеження безоплатно.
Український модний бренд створив новий проморолик, який презентує нову колекцію одягу. У відео дівчата у імпровізованому офісі посеред зеленого поля непоспішно нібито виконують рутинну офісну роботу, але водночас споглядають себе і оточуючу природу. “Вже на етапі створення колекції було зрозуміло, що це свіжий подих для The Coat і інша глибина, абсолютно нова інтерпретація основних кодів бренду. Вона про таке необхідне заземлення, уповільнення, роботу над собою і своїм внутрішнім світом. Все це відображено в м’яких фактурах, лініях, силуетах, приємних тканинах і спокійних кольорах”, – пояснють в модній компанії.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа жіночого одягу VOVK також нещодавно презетнувала нову осінньо-зимову колекцію 2023-2024. З цієї нагоди бренд створив проморолик у форматі модного показу, де моделі різних форм на подіумі демонструють новий модний одяг.
“Крокуючи через щоденну боротьбу, відчай, розпач та біль, ми прийдемо до свободи, незалежності та гармонії. Вже зовсім скоро й назавжди. Зустрічай кампейн FALL/Winter 2023/24”, – написали в компанії.