Ролики тижня: Сільпо, Фармак, ІКЕА, Dreams та Corsa
Як посуд від ТМ Marco Cervetti допомагає творити кулінарні дива, відеоекскурсія на виробництво ліків Фармак, гарантована відсутність монстрів у дитячій кімнаті з меблями від ІКЕА, роздуми про значення матраца у житті людини в ролику бренду Dreams, а також кінематографічна реклама електромобіля Corsa.
ТМ Marco Cervetti від Сільпо
Мережа Сільпо запустила відеорекламу для просування своєї власної торгової марки посуду Marco Cervetti.
У роликах бренд-шеф Марко Черветті розповідає та показує як з брендом посуда, який названий на честь шеф-кухаря мережі, можна легко творити кулінарні дива прямо на власній кухні. Антипасті із запечених томатів, смачна паста Альфорно, яблучний пиріг — усе це зручно готувати в керамічному посуді ТМ Marco Cervetti.
Фармак
Український фармацевтичний виробник Фармак створив відеоекскурсію своїм підприємством, щоб українці могли побачити як створюються ліки високої якості.
Багато років українці жили з переконанням, що український сервіс та товари значно поступаються аналогічним закордонним пропозиціям. Усе «європейське» мало непохитний “знак якості”, що в рази перевищував в очах споживачів рівень українських виробників. Із початком повномасштабної війни велика кількість українців та їхні сім’ї, які отримали тимчасовий прихисток в Європі, змінили свою думку. Стереотипи були переглянуті: Україна в багатьох сферах вже досягла європейського рівня якості.
Фармак вже багато років постачає ліки українського виробництва до понад 50 країн світу, навіть у держави з найсуворішими вимогами, наприклад, до Франції, Швейцарії, Великобританії чи Ізраїлю.
На початку 2023 року компанія відкрила двері для офлайн-екскурсій. Для цього команда виробника розробила спеціальний маршрут. Учасники екскурсійних груп відвідували не лише виробництво та високоавтоматизовані лінії пакування, але й лабораторії, де відбувається контроль якості лікарських засобів. Відвідувачі могли переконатись, що Фармак відповідає найвищим стандартам ЄС та може заслуговувати на довіру українського споживача А щоб переконатись у якості ліків від Фармак могло якомога більше українців, було створено відеоверсію екскурсії на виробництво.
ІКЕА
Шведський гігант ІКЕА, об’єднавшись із рекламними агентствами Ogilvy UK та Ogilvy Germany, представив нову рекламну кампанію «Monsters Not Included». У серії відеороликів освітлювальні рішення ІКЕА наочно доводять, що в темних дитячих кімнатах безпечно і жоден монстр не причаївся під ліжком, у шафі чи за шторою.
Апелюючи до дитячого страху привидів і монстрів, IKEA у прямому і переносному значенні дає гарантію, що кімната дитини, облаштована меблями бренду, буде вільною від монстрів. А нічні лампи це доведуть.
Реклама звертається не лише до дітей, а й до батьків з усього світу, які мають подібний досвід. «Наша остання кампанія до Хелловіну дуже близька мені як матері», — зазначила генеральна менеджерка з маркетингу, комунікацій і рітейл-дизайну в Al-Futtaim IKEA в ОАЕ, Омані, Катарі та Єгипті Карла Клумпенаар.
Dreams
Британський рітейлер матраців та ліжок Dreams у партнерстві з M&C Saatchi London запустив багатоканальну кампанію з голлівудською акторкою, зіркою серіалу «Сексуальна освіта» Джилліан Андерсон. У ролику акторка легко пересувається по 60-метровій матрацовій інсталяції та розповідає про властивості різних видів матраців.
Спочатку Джилліан Андерсон пропонує глядачам подумати замислитися над тим, на чому вони сплять, а потім розповідає як матрац від Dreams може змінити якість їх сну.