
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


“Апетитна кукурудзка” Сільпо, тролінг покатушок Неймара KFC, нове позиціонування KAN і відродження класики реклами “Whasaaaaaap” у спільному кампейні Burger King і Budweiser.
Мабуть сьогодні Микита Хрущов пустив би скупу сльозу, побачивши з якою любов’ю і, мабуть, хтивістю до кукурудзи підійшли рекламщики. І справді, навіщо придумувати, розробляти і рекламувати унікальний продукт, якщо є сезонний, який і так всі люблять. У креативній кампанії Сільпо не просто кукурудза, а “самий солодкий качанчик” і “сама апетитна кукурудзка”. Як тут встояти перед літнім делікатесом?
https://www.facebook.com/silpo/videos/2011714078839491/
Поки одні дивилися футбол, а інші бойкотували його, KFC проявили вправність у тролінгу. Причиною стала історія з футболістом збірної Бразилії Неймаром, який під час матчу театрально катався від болю по траві, в надії заробити пенальті для своєї команди. У ролику KFC футболіст, як і Неймар – герой історії – котиться до тих пір, поки не прикотився в ресторан за крильцями. Без сміху на це дивитися дійсно важко. Ролик приніс фуд-рітейлеру більше мільйона переглядів на Youtube всього за два тижні.
https://www.youtube.com/watch?v=SP14zlGmvSQ
Burger King і Budweiser спільно воскресили культову рекламу Budweiser 1999 року з ось цим усім знаменитим “Whasaaaaaap”. Привід для колективного креативу теж знайшовся неабиякий – дві торгові марки запускають спільний бургер. Катарсис відбувається, коли до друзів, куражащіхся по телефону, приєднався особисто Король Бургерів. Мета кампейна – обмежений тираж спільного бургера The American Brewhouse King.
https://www.youtube.com/watch?v=6EQTM-E1XD4
Також бренди влаштували переписку в Twitter, де перекидалися жартівливими “Whaassssaaaaaaaaaaaaaaaaap”.
Агенство Banda розробило під одного з найбільших українських будівельників торговельної нерухомості ділової хіп-хоп ролик. Приємний жіночий голос римує текст про переваги девелопера, демонструючи стильну картинку з проектувальниками, інженерами і самими об’єктами, створеними KAN: ТРЦ Ocean Plaza, Arena City, Комфорт Таун, IQ Business Center, Tetris Hall і навіть недобудованим ТРЦ Республіка. Разом з відео представили оновлений, дещо спрощений, логотип девелопера, нову стратегію та інші атрибути крокуючого в ногу з часом бренду. Ну, щоб не відставати від інших.
Епік, тестостерон і апофеоз фізичних надзусиль – три ключові складові нового відео спортивного бренду Under Armour, створеного нідерландським агентством Nomads. Ролик знімався в місті Тріполі, Ліван, спеціально під спортсменів-любителів працювати над своїм тілом до повної знемоги. Не вистачає яскравого саундтрека, та й пора б уже щось таке і в Україні зняти.
Дивіться також наш попередній огляд –