Реклама тижня: Asus, Оболонь, Caparol, коні та Галь Гадот
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Ми вирішили урізноманітнити наш огляд, і не просто презентувати найсвіжіші та оригінальні рекламні ролики останнього часу, а й підготувати їх короткий аналіз. Щоб оцінити креативність і зміст обраних сьогодні для огляду роликів, ми попросили їх коротко проаналізувати кріейтора агентства Michurin Сергія Михайлова. Після кожного відео (або декількох роликів від одного виробника), експерт розповідає, що йому сподобалося чи не сподобалося в їх стилістиці, музичному супроводі, креативної ідеї та змісті.
Asus
На початку червня компанія Asus представила на міжнародній виставці «Computex» свої нові продукти. Одним з них став флагманський 15,6-дюймовий ноутбук ASUS ZenBook Pro (UX580) c новим 6-ядерним процесором Intel Core i9, а також другим дисплеєм, розташованим прямо в тачпаде. Обличчям рекламної кампанії до нього стала Галь Гадот, відома головною роллю у фільмі “Чудо-жінка”. Новинка вже доступна в тому числі й в Україні.
Сергій Михайлов: Гарний ролик із бюджетом «Ліги справедливості» та, на жаль, сюжетом «Ліги справедливості». Виглядає все дуже красиво, але прорахувати такі спецефекти на цьому ноутбуці не вийде. Тоді навіщо всі ці емоції, якщо ноутбук Asus – швидше раціональна покупка? Він же не Apple. Підсумкове відчуття – ролик скоріш працює на фільм Галь Гадот «Чудо-жінка 2». Один з користувачів ютуба навіть подумав, що це трейлер фільму. Не я.
Висновок. Галь, ну яка ж ти була красіва у тому роліку для ноутбука!
Оболонь
Tabasco представило іміджеву рекламу пивного бренду Оболонь. У 30-секундному відео коротко описана 38-річна історія розвитку бренду від «початку шляху» до експорту в 52 країни світу. Мета даної комунікації – постати однією з найуспішніших у світі українських компаній із багаторічною історією.
Сергій Михайлов: Цей ролик приємно дивитися без звуку. Якщо прибрати обов’язкові нотації «про шлях» і «про 52 країни», це може бути навіть дуже хороший ролик. Візуальний ряд прекрасно дає зрозуміти, що пиво експортується в багато країн – навіщо тоді стільки тексту? Окремо принижують вуха нахабні «коли». Це називається «частокіл» – коли так хочеться розповісті, коли тобі потрібне пиво, коли без него нікуда. Як завжди, стає погано під час епізоду з усміхненими мужиками. Це питання швидше в Оболоні – коли ви нарешті перестанете змушувати рекламників таке робити?
Висновок. Хороший монтаж і відеоряд. І взагалі хороший ролик, якщо дивитися без звуку і без останніх п’яти секунд.
Carlsberg Ukraine
Початок літа знаменувся нової рекламою ще одного пінного напою. Carlsberg Ukraine і THINKMcCANN зняли ролик про “дивовижне пиво з м’яким серцем і карамельної душею”. Коли сонце починає рух назустріч горизонту, а всі to do list, конференц-дзвінки та бізнес-ланчі завершені, настає час близьких друзів, затишних зустрічей і приємних здивувань, одним з яких в цьому сезоні, за задумом креативників, і повинна представляти «Балтика М’яке напівтемне».
Сергій Михайлов: У цьому ролику жодного «коли», але це не робить його хорошим. Якщо вимкнути звук, дивитися не дуже приємно. Купа брудних планів з хмарою елементів, які рябіють весь ролик. Режисер, чому так? Також стандартне запитання до замовників – скільки ще люди будуть сміятися з пива в пекшотах? До такого продукту я хотів би побачити дійсно карамельний ролик, а не кілька сумнівних типу життєвих ситуацій.
Висновок. Попередній ролик приємно побачити кілька разів. Цей ролик я подивився три рази, просто тому, що потрібно було.
Caparol
Компанія Caparol Україна виступила спонсором серії забігів Race Nation 2018, в рамках яких презентувала універсальну двохкомпонентну емаль Capalac Aqua 2K PU-Lack. В результаті була створена спеціальна п’ятиметрова платформа, яка відділяла учасників від фінішу. За підсумком цих екстремальних розваг і було представлено нове відео.
Сергій Михайлов: Цей ролик прикольний. Модний трек, як в роликах Adidas. Модні транзішени на титрах, як у всіх, у кого стоїть останній FinalCut. Головне – є ідея. Вона дуже базова – демонстрація товару, але на тлі різних маніфестів виглядає дуже круто. Я прямо куплю цю фарбу, тому що бачу, як вона працює. Люди, які це придумали і зняли – дуже хороші.
Висновок. Робота дуже подобається. Текст не дуже, тому що титри занадто закривають собою картинку.
Purina
Не всі романтичні історії довжиною в життя про людей, іноді вони про дружбу людини та коня. Виробник кормів для тварин Purina і Martin Agency показали трихвилинну історію про дівчинку та коника, повну сумних розлук, довгоочікуваних зустрічей та інших зворушливих моментів. Під ролики також був запущений інтерактивний проект, мета якого – знову звести разом коней та їх попередніх власників, які ніколи не забувають один одного.
Сергій Михайлов: Хороший кастинг – коні відіграють на 100%. Дуже драматична історія. Особливо цікаво, що коні живуть 25-30 років, і приблизно стільки ж героїні, коли вона повертається до тварини. Значить, тварина скоро помре, і дівчина приїхала, щоб відвезти коня вмирати на берег океану. Сподіваюся, не на бійню.
Висновок. Хороша історія і зйомка. Тепер я ненавиджу цю дівчинку, яка кинула коня. Спасибі, Purina.
Дивіться також наш попередній огляд –
Реклама тижня: Епіцентр К, Domino’s Pizza, Chanel, Брюс Лі і Суперсімейка