
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Новий секс-символ, казковий принц і просто обаяшка – саме так ЗМІ позиціонують українського поп-виконавця Олега Винника. На хвилі загального хайпу тему підхопила мережа drogerie-магазинів PROSTOR, яка порівняла знижку на товари із щастям опинитися поруч із зіркою. Позитивний ролик, розроблений спільно з агентством BART and FINK, – свіжий ковток креативу з нальотом самотролінгу в морі однотипної вітчизняної реклами з зірками.
На початку літнього сезону українська столиця практично проігнорувала безбарвну Coca Cola і навіть не помітила ретро-банки Pepsi. Надто далеко все це від популярної вітчизняної культури. Зате не обійти стороною загальний хайп на оновлені до сезону слабоалкоголки і освіжаючі мікси такі, як, наприклад, лімітовані серії “з вибуховим смаком” REVO, сидр APPS або Crazy Квас Тарас. Не останню роль в цьому зіграв продукт Carlsberg Ukraine – слабоалкоголка зі смаком лимонного чаю Garage, яка раптово стала хітом два роки тому і яка буквально оживила інтерес до даного напрямку напоїв. В кінці травня компанія анонсувала новий смак Garage зі смаком компоту. У ролику – анти-компот замість компоту, “Ба” і “Granny” замість модного “бабуся” і хештег #БАБЦЯІНДАХАУС до всього цього креативного фарсу.
І щоб двічі не вставати. Гігантські качечки, що пливуть по місту, величезний кіт, що винирює з підземного переходу, дабстеп, що давно вийшов з моди – так окреслили в символічному відео новий “вибуховий смак” REVO. Замість звичного смаку гуарани і даміана – апельсин плюс суниця з додаванням «спеціального інгредієнта» – чорного перцю (хоча судячи зі змісту ролика, дивно що не героїну). Нова креативна банка слабоалкогольного енергетика для всіх, хто любить, щоб штирило.
Як запропонувати пересічному громадянину кредит по-новому, якщо в цій темі нічого нового сказати не можна апріорі? В TABASCO знайшли рішення у вигляді двох нудьгуючих співробітників банків з повадками божевільних учених та їх винаходу – “суперкредитного пластику”. Як все це сприйняти без дози з попередньої розглянутої нами реклами – важко собі уявити, але кешбек у вигляді 25% заінтригувати свою аудиторію таки здатний.
І завершимо наш огляд єдиним роликом без позначки CRAZY, яка останнім часом стала “фішкою” у рекламі мало не половини вітчизняних брендів (іншого креатіва практично ніхто запропонувати не може). У ТМ «Галичина» звернули увагу, що нині набирає популярності карпатський дівочий хіп-хоп, який звучить і виглядає цікаво і свіжо. Замість головної зірки цього напряму “бітанги” Аліни Паш, на тлі гори Дземброня ноу-нейм дівчата, озвучені ще однією новоспеченою зіркою українського хіп-хопу MamaRika. Настільки молодіжними українські йогурти ще не були.
Дивіться також наш попередній огляд –