
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Як змінилися охоплення найпопулярніших в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців в травні.
За інформацією Kantar TNS CMeter, насичений спортивними та іншими подіями травень приніс зростання охоплення новинним ресурсам в топ-25 найпопулярніших сайтів в Україні. Крім 24tv.ua, segodnya.ua і tsn.ua, зростання також спостерігалося в Wikipedia.org, яка змістила Privatbank.ua на одну позицію вниз і тепер закриває першу п’ятірку популярних сайтів.
Що стосується представлених в топ-25 гравців українського ринку e-commerce, то показники їх охоплень в травні також зросли. Винятком стала лише Rozetka.ua, охоплення якої в минулому місяці залишилося на квітневому рівні. Завдяки цьому маркетплейс Prom.ua, що входить до групи EVO, зумів наростити відрив від Rozetka.ua і наблизитися Privatbank.ua (зниження охоплення в травні з 46,67 до 45,81).
Покращилися і показники онлайн-майданчика оголошень про продаж товарів OLX (з 50,2% до 50,49%), а також міжнародного гіганта інтернет-торгівлі – Aliexpress (з 18,65% до 18,99%). Охоплення сайту найбільшого в країні логістичного оператора – Нова пошта в травні зросло з 17,17 до 18,47%. Повний топ-25 виглядає наступним чином:
Читайте також –
Тканини онлайн: як працює інтернет-гіпермаркет Текстиль-Контакт