Рейтинг охоплення в UANet: Prom нарощує відрив від Rozetka

Рейтинг охоплення в UANet: Prom нарощує відрив від Rozetka

06.06.2018 08:05
  968
Ukrainian Retail Association

Як змінилися охоплення найпопулярніших в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців в травні.

За інформацією Kantar TNS CMeter, насичений спортивними та іншими подіями травень приніс зростання охоплення новинним ресурсам в топ-25 найпопулярніших сайтів в Україні. Крім 24tv.ua, segodnya.ua і tsn.ua, зростання також спостерігалося в Wikipedia.org, яка змістила Privatbank.ua на одну позицію вниз і тепер закриває першу п’ятірку популярних сайтів.

Що стосується представлених в топ-25 гравців українського ринку e-commerce, то показники їх охоплень в травні також зросли. Винятком стала лише Rozetka.ua, охоплення якої в минулому місяці залишилося на квітневому рівні. Завдяки цьому маркетплейс Prom.ua, що входить до групи EVO, зумів наростити відрив від Rozetka.ua і наблизитися Privatbank.ua (зниження охоплення в травні з 46,67 до 45,81).

Покращилися і показники онлайн-майданчика оголошень про продаж товарів OLX (з 50,2% до 50,49%), а також міжнародного гіганта інтернет-торгівлі – Aliexpress (з 18,65% до 18,99%). Охоплення сайту найбільшого в країні логістичного оператора – Нова пошта в травні зросло з 17,17 до 18,47%. Повний топ-25 виглядає наступним чином:

Читайте також –

Тканини онлайн: як працює інтернет-гіпермаркет Текстиль-Контакт


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1464
Усі новини ринку