Як ПРРО допомагає ритейлеру економити, масштабуватися та підкорювати серця клієнтів – кейс Checkbox та Intertop

Як ПРРО допомагає ритейлеру економити, масштабуватися та підкорювати серця клієнтів – кейс Checkbox та Intertop

1 день тому
  211
Дарія Осіїк

Про успішний досвід співпраці Checkbox та Intertop, що демонструє, як програмні РРО трансформують ритейл, розповіли комерційний директор Checkbox Іван Тимченко та керівник відділу експлуатації ТОВ “Інтертоп Україна” Світлана Гончаренко. RAU публікує основні тези.

Перехід від РРО до ПРРО: ключові переваги

Законодавство регламентує використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Деякі компанії продовжують використовувати традиційні РРО, тоді як інші вже перейшли на програмні РРО (ПРРО).

Особливості традиційних РРО:

  • Термін експлуатації – 7 років, якщо не виходить з ладу раніше;
  • Фіскалізація можлива лише у сервісному центрі;
  • Обов’язкова наявність книги обліку розрахункових операцій;
  • Для офлайн-роботи без світла необхідні розрахункові книжки (РК);
  • Видача лише паперових чеків.
  • Закриття зміни вимагає фізичної присутності біля РРО.

З 1 вересня 2020 року в компанії Intertop, завдяки впровадженню ПРРО, відбулися значні зміни:

  • Фіскалізація ПРРО займає до однієї години та може здійснюватися дистанційно;
  • ПРРО може бути встановлений на будь-якому пристрої, що підтримує інтернет-з’єднання;
  • Відсутня необхідність у книзі обліку розрахункових операцій і РК;
  • Забезпечується робота як онлайн, так і офлайн;
  • Ключовою перевагою є можливість видачі електронного чека;
  • Закриття зміни можливе віддалено, що дозволяє уникнути штрафних санкцій та питань з боку податкової, чого неможливо було досягти з традиційними РРО.

Переваги електронного чека

Електронний чек є значно функціональнішим за паперовий. Наразі в компанії Intertop він має кастомізований дизайн з логотипом компанії. Додатково, електронний чек містить посилання на мобільний застосунок, інформацію про бонуси, акції, персональні пропозиції, а також посилання на соціальні мережі.

Особливо варто відзначити посилання на експлуатацію товарів та збір відгуків від клієнтів. Раніше для надання інструкцій з використання товарів (взуття, одягу, аксесуарів) використовувалися паперові листівки. Завдяки електронному чеку, клієнт може у будь-який зручний момент перейти за посиланням та отримати повний доступ до всієї необхідної інформації. Ця функція дозволила компанії заощадити дев’ять мільйонів гривень за чотири роки.

Другий важливий аспект – можливість збору зворотного зв’язку та вимірювання лояльності клієнтів. Раніше для цього залучалися зовнішні компанії або використовувалися опитування на вході/виході з магазину. Наразі існує можливість отримувати реальний, об’єктивний відгук від покупців, які вже здійснили покупку саме в конкретному магазині та щодо конкретного товару. Це дозволяє компанії, орієнтованій на клієнта, ефективно вимірювати лояльність. За останні п’ять місяців отримано об’єктивні оцінки від покупців.

Автоматизація обміну даними з торгівельними центрами

Ще один кейс, реалізований завдяки партнерству Checkbox з Intertop, стосується автоматизації передачі даних до торгівельних центрів. Це є поширеною проблемою для великих ритейлерів, які орендують приміщення у ТРЦ та зобов’язані надавати дані про свій товарообіг.

У 2021 році було виявлено, що за допомогою Checkbox цю задачу можна легко вирішити. Вся інформація з чеків може бути використана для формування необхідного звіту та його електронної передачі до торгівельного центру. Залишалося лише визначити формат даних, канал електронного зв’язку та періодичність формування звіту.

Таким чином, було створено звіт, який наразі доступний для кожного користувача Checkbox. У власному кабінеті Checkbox будь-який користувач може самостійно налаштувати цей звіт, обрати торгову точку, каси, за якими бажає створювати звіт, та канал передачі даних до ТРЦ. Система автоматично формує та передає звіт. Наразі цей кейс реалізовано з ТРЦ Respublika Park та ТРЦ Lavina Mall.

Результати партнерства Checkbox та Intertop

Партнерство Checkbox та Intertop дозволило:

  • Заощадити понад 9 мільйонів гривень;
  • Автоматизувати фіскалізацію;
  • Покращити клієнтський досвід;
  • Отримати реальні показники NPS
  • Спростити взаємодію з торгівельними центрами.

ПРРО – це не просто фіскалізація, це цифрова трансформація ритейлу. А Checkbox забезпечує надійність, зручність та швидкість впровадження цього інструменту.

Додаткові сервіси Checkbox

Автоматизація кур’єрської доставки:

    • Власна кур’єрська служба: кур’єри використовують мобільний телефон або спеціальний банківський POS-термінал на Android з мобільним додатком Checkbox. Додаток інтегрується з ERP-системою, куди надходять замовлення з веб-сайту або маркетплейсу. Кур’єр завантажує замовлення, доставляє товар. Якщо замовлення сплачено, видається фіскальний чек. Якщо ні – приймаються кошти (готівка або картка) та фіскалізується продаж з видачею чека (електронно або друковано, якщо це термінал з вбудованим принтером).

    • Доставка через Нова пошта: передбачена інтеграція з Нова пошта, що дозволяє фіскалізувати продаж лише в момент отримання замовлення клієнтом у відділенні. У разі не отримання замовлення, фіскалізація не відбувається.

  1. Сервіс електронного документообігу BDDOK:

    • BDDOK відрізняється від інших систем тим, що не вимагає реєстрації контрагента у системі. Користувач завантажує документ, копіює посилання та надсилає його контрагенту через будь-який месенджер. Контрагент відкриває документ та може підписати його без реєстрації, використовуючи мобільний телефон, Дія.Підпис або файловий ключ.

    • Нещодавно в BDDOK було додано багато функцій для великого ритейлу, зокрема реалізовано кейс з robota.ua, де додано віджет для верифікації нових роботодавців безпосередньо в інтерфейсі robota.ua.

Спеціальна пропозиція

Наразі діє акція, що дозволяє перейти з традиційних касових апаратів на програмне рішення Checkbox та використовувати його безкоштовно протягом терміну, що залишився до закінчення терміну дії наявного касового апарату (стандартний термін експлуатації – 7 років). Це вигідна пропозиція для ритейлерів, які вже інвестували у фізичні касові апарати. Цією пропозицією вже скористалися такі компанії як Люксоптика, мережа аптек Подорожник та KFC, які мали касові апарати зі значним терміном експлуатації.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку