
ТЦ Great став партнером Асоціації ритейлерів України


Девелоперська компанія Budhouse Group, що реалізувала в Україні проекти ТРЦ Forum Lviv, Fabrika в Херсоні і Lubava в Черкасах, відзвітувала про результати роботи в 2019 році.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, торгові центри Budhouse Group в 2019 році відвідали 27,6 млн осіб, що на 1% більше ніж у 2018 році. На 1000 кв. м орендної площі в день, таким чином, довелося в середньому близько 680 відвідувачів. В середньому відвідувачі бувають в торгових центрах Budhouse Group 8 раз на місяць і в них проводять 90 хвилин за одне відвідування.
У порівнянні з 2018 роком, темпи зростання товарообігу торгових центрів в гривневому еквіваленті істотно знизилися. Якщо в 2018-му середній приріст склав 23,3%, то в 2019 році – 12,8%. За оцінками девелопера, основними причинами зниження темпів стали: подвійні вибори, невдалий осінньо-зимовий сезон через рекордно теплу погоду, та зміцнення гривні, що вплинуло на зниження попиту в цілому. Загальний товарообіг торгових центрів Budhouse Group в 2019 році склав близько 7,8 млрд грн. Найбільший приріст в національній валюті був в ТРЦ Lubava (19%). У той же час середня орендна ставка в 2019 році в доларах США зросла на 19%, що істотно вище за показник 2018 року.
У 2019-му середня вакантність у торгових центрах компанії склала близько 0,2%. Ротація орендарів зменшилася в порівнянні з 2018-м і була пов’язана із закінченням терміну дії деяких договорів. Всього за рік було підписано 40 нових договорів оренди загальною площею 3100 кв. м (56 нових договорів і понад 7000 кв. м в 2018 році). Великих угод, площею понад 300 кв. м, в 2019 році в торгових центрах BHG не було.
У 2019-му торгові центри Budhouse Group традиційно багато уваги приділяли просуванню онлайн. Загальна кількість контактів із користувачами на різних онлайн-ресурсах склала 36,3 млн раз (охоплення публікацій в соцмережах, відвідування сайту, пошукові запити, мобільний додаток тощо).
Загальна кількість фоловерів в соціальних мережах об’єктів групи за підсумками року склала 462 000 чоловік. Приріст за рік склав 30%. Найбільше зростання зафіксовано в ТРЦ Lubava (+55%). Публікації акаунтів об’єктів компанії охопили аудиторію в 34,1 млн осіб (+26%). Акаунти торгових центрів Forum Lviv і Fabrika Херсон залишаються в трійці найбільших в Україні за кількістю осіб.
Також зростала й активність сайтів торгових центрів. За 2019 рік на сайтах групи було зафіксовано понад 1 млн сеансів (приріст 26% до 2018 року), з яких 650 000 – унікальні користувачі. Кількість пошукових запитів об’єктів компанії склала 533 000.
У минулому році в торгових центрах Budhouse Group відбулося 498 різних заходів, з них великих, спрямованих на збільшення відвідуваності – близько 170. Найбільш значущими заходами, які привернули додатковий потік в кожен з ТРЦ в розмірі понад 5000 осіб, стали дні народження ТРЦ, Black Friday, Halloween, Shopping day тощо.
ТРЦ Fabrika став фіналістом престижного міжнародного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards 2019. ТРЦ Forum Lviv посів перше місце в номінації «Кращий середній торговий центр» за версією Retail & Development Business Awards 2019. ТРЦ Fabrika Херсон – перше місце в номінації «Кращий великий торговий центр в містах з населенням менше 1 млн осіб» за версією Retail & Development Business Awards 2019. ТРЦ Lubava Черкаси – друге місце в номінації «Кращий малий торговельний центр в містах з населенням менше 1 млн осіб» за версією Retail & Development Business Awards 2019.
Довідка. Budhouse – інвестиційно-девелоперська група компаній, заснована в 2006 році. Спеціалізується на розвитку, будівництві та управлінні проектами нерухомості на території України.
Група володіє і управляє низкою об’єктів комерційної, офісної, готельної та житлової нерухомості в таких містах як Київ, Херсон, Черкаси, Одеса, Харків, Запоріжжя і Львів.
У портфель проектів торговельної нерухомості, реалізованих Будхаус Груп, входять знакові для України об’єкти: ТРЦ Fabrika у Херсоні (GLA – 65 000 кв. м), ТРЦ Forum Lviv (GLA – 36 000 кв. м) і ТРЦ Lubava в Черкасах (GLA – 18 000 кв. м). На стадії будівництва знаходяться ТРЦ Нікольський в Харкові загальною площею понад 100 000 кв. м і ТРЦ Yessa в Одесі площею 60 000 кв. м. Ще кілька великих торгово-розважальних центрів знаходяться на стадії девелопменту: ТРЦ Fabrika-2 в Запоріжжі (GLA 57 000кв. м) і ТРЦ Hartz в Києві (GLA 96 000 кв. м).
Читайте також –
Budhouse Group залучила кредит на будівництво ТРЦ Нікольський