
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Онлайн-платформа tohome.com.ua зі штаб-квартирою у Львові, що пропонувала товари для дому та затишку, а також ряд пов’язаних продуктів, припиняє роботу і розпродає залишки і активи.
Як повідомив RAU власник інтернет-магазину tohome.com.ua Олег Дем’яненко, портал успішно працював з 2012 року, але зараз проект знаходиться в стадії ліквідації. «Основна причина – офіційний вихід в Україну IKEA», – уточнив підприємець. За його словами, в період свого розквіту онлайн-платформа була одним з найуспішніших українських e-commerce проектів в сегменті меблів, посуду, товарів для дому та затишку. Щомісяця сайт відвідувало близько 200 000 унікальних користувачів, а кількість представлених в онлайн-магазині SKU досягала 100 000.
Так само успішними були сторінки tohome в соціальних мережах: так, кількість фоловерів у Facebook складає близько 136 000 користувачів, а в Instagram – 108 000, що робить їх безперечним лідером в своєму товарному сегменті. В просування в соціальних мережах за час роботи компанія вклала близько $200 000.
Проте зараз сторінки виставлені на продаж, а власник готовий обговорювати вартість угоди. Крім того, можливий і продаж домену tohome.com.ua. Зараз на сайті висить оголошення про розпродаж товарних залишків.
Варто відзначити, що це той випадок у вітчизняному рітейлі та e-commerce, коли компанія згортає свій бізнес після виходу на український ринок міжнародної корпорації, в даному випадку – IKEA. Справа в тому, що значну частину асортименту tohome становили меблі й інші товари шведського бренду, імпортовані з Польщі та сусідніх країн. Після офіційного виходу IKEA в Україну та початку роботи інтернет-магазину компанії, багато українських підприємців, які раніше постачали продукцію бренду в країну, змушені були згорнути свій бізнес.
IKEA дуже чутливо ставиться до незаконного використання своєї торгової марки. Але поки шведи готувалися до виходу на наш ринок, їх продукцію вже успішно продавали в Україні. Й не тільки в інтернет-магазинах, але і в цілком традиційних торговельних точках. Зрозуміло, без найменших на те підстав і без узгодження з власниками бренду.
З огляду на, що перший фізичний магазин IKEA збираються відкрити в Києві ще до кінця року, а через інтернет вже можна цілком офіційно придбати продукцію компанії (поставки здійснюються з розподільчого складу в Польщі), можна прогнозувати швидке стрімке закриття ще низки підприємств, які незаконно продають товар шведської корпорації. Або, як мінімум, істотне коригування асортименту. В іншому випадку підприємцям варто готуватися до судового переслідування з боку юристів IKEA.
Читайте також –
Стефан Вановербеке, IKEA: 40 млн споживачів в Україні – це божевільний потенціал