Олег Бордіян, pipl.ua: Як створити youtube-канал, що продає, з мінімальним бюджетом

Олег Бордіян, pipl.ua: Як створити youtube-канал, що продає, з мінімальним бюджетом

08.11.2018 08:10
  187
rau

Дев’ять з десяти клієнтів подивилися хоча б один ролик на youtube-каналі магазину систем безпеки pipl.ua. При цьому витрати на зйомку кожного відео складають всього близько 100 грн.

Засновник інтернет-магазину систем безпеки pipl.ua Олег Бордіян в колонці для MC.Today розповів, як команда проекту веде відеоблог практично з нульовим бюджетом, отримуючи за рахунок нього від тисячі переходів на сайт магазину в місяць. Правда, спочатку їм довелося вкласти в техніку близько $5000. RAU публікує скорочену версію матеріалу.

Я десять років пропрацював у сфері оптової торгівлі системами безпеки. Продавав відеоспостереження, сигналізацію монтажним організаціям, які встановлювали системи представникам середнього та великого бізнесу. Спад продажів, низька маржинальність і монотонна діяльність змусила розглянути нові напрямки.

У 2016 році я продав свою частку в бізнесі партнерам, і почав шукати сфери, де можу застосувати свої навички. Після аналізу ринку я зрозумів, що камери відеоспостереження та системи сигналізації для будинку – це блакитний океан для українського ринку. Так народилася ідея створити інтернет-магазин систем безпеки.

Я найняв в штат першого співробітника Сашу – адміністратора майбутнього інтернет-магазину. Пізніше Саша виконував функції оператора. Ми замовили в студії сайт, і почали готувати для нього контент. Моя гіпотеза полягала в тому, що конкуренти довгі роки просувають свої сайти в пошукових системах, сторінки – в соціальних мережах. І єдине місце, де я можу швидко заявити про себе – Youtube.

Ми приступили до активної зйомці відеооглядів. Перше відео виклали в липні 2017 року.

Я вибрав таку стратегію: ми знімаємо прості в зйомці та монтажу відео. Головне – не надати глядачеві вилизану картинку, а допомогти визначитися з вибором, розібратися, як налаштувати або підключити пристрій.

Ми знали, що великі інтернет-магазини пишуть сценарії для роликів, потім кілька днів їх затверджують і правлять, але вирішили ризикнути й зробити все за принципом «простіше нікуди». А ризик – справа благородна.

Як ми зняли 100 роликів за 100 робочих днів

Я поставив перед собою завдання: перші 100 відео буду знімати, монтувати і завантажувати по одному ролику кожен день самостійно. На зйомку першого ролика ми витратили 15 хвилин, ще близько години пішло на монтаж і завантаження в мережу. Його бюджет – нульовий.

У мене було правило: як би я не був завантажений роботою, особистими справами або відрядженнями, кожен робочий день на нашому каналі повинно з’являтися нове відео.

Тому час і бюджет на його зйомку повинні бути мінімальними: годину на зйомку, ще годину на монтаж і заливку в мережу. Ми намагаємося зберігати цю тенденцію досі.

Перші відео ми знімали на мій iPhonе, пізніше почали використовувати мою домашню зеркалку Nikon D5100 з базової оптикою та бюджетними петличками. Коли кількість роликів перевалило за дві сотні, ми купили Nikon D7500 для зйомки в 4К і светосильную оптику 18-35 вартістю з камеру.

Зараз ми також використовуємо петличку Audio-Technica ATR3350, диктофон Zoom H1n для запису голосу, три освітлювальних прилади та кілька фонів. Всі ролики знімаємо силами штатних співробітників.

Якщо спробувати підрахувати собівартість кожного відео, то вийде щось близько 100 грн.

Ми намагаємося не знімати для галочки, а отримувати задоволення від процесу. Наприклад, коли компанія Ajax Systems в 2017 році отримала нагороду за кращу сигналізацію в Європі, ми зняли вітальне відео, де випили з оператором по келиху шампанського.

Якимось цілеспрямованим розкручуванням ми не займалися взагалі. Просто знімали відео та заливали його на канал. Тому фоловери та перегляди росли повільно. Згодом ми більше розібралися в темі, почали правильно називати відео, прописувати опис, теги і так далі.

Через кілька місяців ми побачили, що відео вистрілюють по пошуковим запитам або інтересам. Наприклад, «порівняння розумних будинків» або «сигналізація Ajax StarterKit».

Що нам дає YouTube – в сухому залишку

Потроху наш канал почали помічати як представники брендів, так і потенційні покупці. Після серії оглядів систем розумного будинку Orvibo для великого дистриб’ютора ERC ми ​​отримали кращу ціну на цю продукцію, а інтерв’ю з співробітниками Dahua і Hikvision – світових лідерів безпеки – допомогли збудувати довірчі відносини з брендами.

Зараз на нашому каналі більше 320 роликів, у яких від 100 до 30 000 переглядів. Всього у нас 400 000 переглядів і 2600 користувачів. Це небагато, але ми не блогери і не женемося за фоловерами.

У нас нішевий магазин, ми знімаємо відео під пошукові запити, щоб людина один раз подивилася його, отримала корисний контент, вирішила свою проблему і вибрав потрібний товар.

Кожен десятий новий клієнт приходить до нас з Youtube, а 9 з 10 поточних клієнтів подивилися хоча б одне наше відео. З моменту створення каналу ми отримали 10 000 переходів на сайт, з яких майже 4% користувачів щось потім купили.

А ще у нашого магазину завдяки Youtube з’явилося обличчя. Відповідно до моєї філософії кожен співробітник повинен зніматися на нашому каналі. Я хочу, щоб наші клієнти знали, як ми виглядаємо, що думаємо і що нами рухає мета забезпечити безпеку українців і їх сімей. І клієнти відповідають лояльністю.

Джерело: MC.today

Читайте також –

Кейс Rozetka: як отримати 1 млн шанувальників на YouTube


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку