Як гейміфікувати email-розсилки та інтерактивно залучити клієнтів – кейс Moyo від Netpeak

Як гейміфікувати email-розсилки та інтерактивно залучити клієнтів – кейс Moyo від Netpeak

16.05.2024 08:45
  1476
rau

У 2024 році спостерігається зростання складності залучення уваги потенційних клієнтів, особливо у сфері e-commerce, де висока конкуренція й сотні тисяч бізнесів борються за увагу кожного споживача.

Зараз важливо не лише привернути увагу, але й утримати її на високому рівні, щоб стимулювати здійснення покупок. У цьому контексті гейміфікація стає ефективним інструментом, забезпечуючи захопливий та інтерактивний досвід взаємодії з брендом. Графічні елементи, ребуси, вікторини, передбачення та інші інтерактивні елементи гейміфікації стимулюють участь споживачів, збільшуючи їхню зацікавленість у продуктах або послугах. Це не лише підвищує конверсію, але й сприяє побудові глибоких та довгострокових відносин з брендом. 

Email Marketing Specialist Netpeak Ukraine Христина Крук в експертній колонці розповіла про можливості, які гейміфікація відкриває для бізнесу на прикладі кейсу, який агентство реалізувало для свого партнера Moyo.

Гейміфікована куля: зазирни у майбутнє й отримай кастомне передбачення на 2024 рік

Головна ідея полягала в тому, щоб впровадити гейміфікацію в електронні листи й перетворити їх на захопливу гру. E-mail-редактори мають свої обмеження, тому для цієї задачі ми запропонували нашому партнеру креативний підхід, який би дозволив максимально використати можливості цього каналу.

Кастомні передбачення, які отримали учасники гри 

Отже, ми запропонували нашому партнеру створити для всіх учасників унікальну гру «Передбачення на 2024 рік». Такі листи із пропозицією натиснути на кулю та отримати передбачення ми відправляли напередодні різдвяних та новорічних свят — 22 грудня. А вже при натисканні на кнопку користувачі отримували своє кастомне передбачення. Цей підхід виявився цікавим форматом, бо надав елемент невизначеності й інтриги, та звісно, стимулював спробувати вдачу та взяти участь.

Оптимізація взаємодії: як редирект перетворює гру в ефективний інструмент діджитал-маркетингу

Для реалізації цієї ідеї нам було необхідно розробити гейміфіковану кнопку, яка зможе генерувати одночасно багато посилань, замість одного. Щоб надіслати листи із кнопкою, що спрямовували б користувача на випадкові посилання, ми використали динамічний код на серверній стороні. Цей код представляв собою просту HTML-сторінку з JavaScript, яка автоматично перенаправляла користувача на один із зазначених URL-адрес під час завантаження сторінки.

 Roadmap налаштування редиректу для гейміфікації

Розроблений нами файл ми розмістили на хостингу, щоб мати до нього доступ через інтернет. Це було необхідно через обмеження в можливостях кнопки листа, яка дозволяє вставити лише одне посилання. Через те, що у нас їх було п’ять ми розробили метод, який генерує випадкове посилання з цього набору. Код, який це реалізовує, не можна вбудувати безпосередньо в кнопку, тому ми розмістили його на хостингу та вставили посилання на нього в листи.

Три етапи для розміщення вашої гейміфікації через безкоштовну платформу Netlify

Етап 1: Аутентифікація та авторизація: зареєструйтеся або увійдіть у свій обліковий запис на платформі Netlify.

Етап 2: Завантаження гейміфікованого контенту. Як це зробити найпростіше, запитаєте ви? Оберіть опцію “Створити новий сайт з Git” та виберіть необхідний сервіс, щоб завантажити звідти файл з вашою гейміфікацією. Підключіть репозиторій і налаштуйте параметри сайту перед публікацією за допомогою кнопки “Розгорнути сайт”.

Етап 3: Отримання посилання на готову гейміфікацію: після успішного розгортання сайту Netlify надасть вам унікальне посилання, за допомогою якого можна отримати доступ до гейміфікованого контенту.

Ці три етапи дозволять вам ефективно розгортати свої проєкти та нададуть можливість швидко впроваджувати гейміфіковані елементи у ваші програми чи веб-сайти.

Гейміфікація як унікальний метод збільшити  залученість та підвищити конверсії 

Завдяки інтерактивному контенту, нашій команді разом з Moyo вдалося збільшити CTR вдвічі, порівняно з попередніми періодами. Такі передбачення з випадковими посиланнями виявилися цікавими для клієнтів нашого партнера, залучили їх до активної участі й не лише розширили можливості для подальшого просування через розсилку промоакцій та акційних листів, але й дозволили нам протестувати новий метод гейміфікації, динамічний код якого генерує кілька посилань. 

Використання гейміфікації, зокрема такого елементу, як передбачення, в електронних листах має великий потенціал для збільшення зацікавленості та взаємодії з аудиторією. Крім того, вона стимулює до виконання певних дій, таких як покупки або підписки на розсилку, що важливо для досягнення цілей e-commerce бізнесу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку