
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


У 2024 році спостерігається зростання складності залучення уваги потенційних клієнтів, особливо у сфері e-commerce, де висока конкуренція й сотні тисяч бізнесів борються за увагу кожного споживача.
Зараз важливо не лише привернути увагу, але й утримати її на високому рівні, щоб стимулювати здійснення покупок. У цьому контексті гейміфікація стає ефективним інструментом, забезпечуючи захопливий та інтерактивний досвід взаємодії з брендом. Графічні елементи, ребуси, вікторини, передбачення та інші інтерактивні елементи гейміфікації стимулюють участь споживачів, збільшуючи їхню зацікавленість у продуктах або послугах. Це не лише підвищує конверсію, але й сприяє побудові глибоких та довгострокових відносин з брендом.
Email Marketing Specialist Netpeak Ukraine Христина Крук в експертній колонці розповіла про можливості, які гейміфікація відкриває для бізнесу на прикладі кейсу, який агентство реалізувало для свого партнера Moyo.
Головна ідея полягала в тому, щоб впровадити гейміфікацію в електронні листи й перетворити їх на захопливу гру. E-mail-редактори мають свої обмеження, тому для цієї задачі ми запропонували нашому партнеру креативний підхід, який би дозволив максимально використати можливості цього каналу.
Отже, ми запропонували нашому партнеру створити для всіх учасників унікальну гру «Передбачення на 2024 рік». Такі листи із пропозицією натиснути на кулю та отримати передбачення ми відправляли напередодні різдвяних та новорічних свят — 22 грудня. А вже при натисканні на кнопку користувачі отримували своє кастомне передбачення. Цей підхід виявився цікавим форматом, бо надав елемент невизначеності й інтриги, та звісно, стимулював спробувати вдачу та взяти участь.
Для реалізації цієї ідеї нам було необхідно розробити гейміфіковану кнопку, яка зможе генерувати одночасно багато посилань, замість одного. Щоб надіслати листи із кнопкою, що спрямовували б користувача на випадкові посилання, ми використали динамічний код на серверній стороні. Цей код представляв собою просту HTML-сторінку з JavaScript, яка автоматично перенаправляла користувача на один із зазначених URL-адрес під час завантаження сторінки.
Розроблений нами файл ми розмістили на хостингу, щоб мати до нього доступ через інтернет. Це було необхідно через обмеження в можливостях кнопки листа, яка дозволяє вставити лише одне посилання. Через те, що у нас їх було п’ять ми розробили метод, який генерує випадкове посилання з цього набору. Код, який це реалізовує, не можна вбудувати безпосередньо в кнопку, тому ми розмістили його на хостингу та вставили посилання на нього в листи.
Етап 1: Аутентифікація та авторизація: зареєструйтеся або увійдіть у свій обліковий запис на платформі Netlify.
Етап 2: Завантаження гейміфікованого контенту. Як це зробити найпростіше, запитаєте ви? Оберіть опцію “Створити новий сайт з Git” та виберіть необхідний сервіс, щоб завантажити звідти файл з вашою гейміфікацією. Підключіть репозиторій і налаштуйте параметри сайту перед публікацією за допомогою кнопки “Розгорнути сайт”.
Етап 3: Отримання посилання на готову гейміфікацію: після успішного розгортання сайту Netlify надасть вам унікальне посилання, за допомогою якого можна отримати доступ до гейміфікованого контенту.
Ці три етапи дозволять вам ефективно розгортати свої проєкти та нададуть можливість швидко впроваджувати гейміфіковані елементи у ваші програми чи веб-сайти.
Завдяки інтерактивному контенту, нашій команді разом з Moyo вдалося збільшити CTR вдвічі, порівняно з попередніми періодами. Такі передбачення з випадковими посиланнями виявилися цікавими для клієнтів нашого партнера, залучили їх до активної участі й не лише розширили можливості для подальшого просування через розсилку промоакцій та акційних листів, але й дозволили нам протестувати новий метод гейміфікації, динамічний код якого генерує кілька посилань.
Використання гейміфікації, зокрема такого елементу, як передбачення, в електронних листах має великий потенціал для збільшення зацікавленості та взаємодії з аудиторією. Крім того, вона стимулює до виконання певних дій, таких як покупки або підписки на розсилку, що важливо для досягнення цілей e-commerce бізнесу.