Більше не modna: в modnaKasta пояснили причини ребрендингу

Більше не modna: в modnaKasta пояснили причини ребрендингу

30.05.2018 05:35
  1033
Ukrainian Retail Association

Один з найбільших гравців українського ринку e-commerce modnaKasta повідомив про кардинальну зміну бізнес-моделі і зміну назви компанії.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, тепер онлайн-рітейлер називається Kasta. Пояснюючи рішення про ребрендинг, в компанії відзначили, що на початку 2018 року керівництво modnaKasta оголосило про перехід з існуючої бізнес-моделі Flash sales (щоденні акції зі знижками в середньому до 80% на всі товари) на модель каталогу з наявністю постійного асортименту. Цей факт спричинив за собою зміни в продуктовій стратегії розвитку компанії: тепер на платформі Kasta.ua продаються товари lifestyle – все, що сприяє комфортному стилю життя.

Рішення про перейменування було прийнято в наслідок успішного розвитку категорій товарів повсякденної групи.

Назва modnaKasta, на думку команди, звужує образ сприйняття бренду до сегмента fashion, тому існуючі та нові покупці фокусуються на пошуку предметів одягу та взуття, не підозрюючи про велику різноманітність товарів інших категорій. Планується, що зі зміною моделі, асортимент буде поповнятися постійно, без обмежень за категоріями і призначенням – не тільки одяг і взуття, а й усі товари, які максимально широко охоплюють потреби клієнтів.

Перейменування платформи на Kasta.ua, на думку команди, органічно вписується і відображає суть процесу трансформації бізнес-моделі, поступовий перехід з акцій з обмеженим стоком і асортиментом до онлайн-магазину з широким асортиментом товарів.

Також, значну роль при виборі нового імені став той факт, що modnaKasta вже давно скорочено називали Kasta постійні клієнти і партнери, і це ім’я постійно використовувала команда в своєму повсякденному житті.

У компанії врахували, що за вісім років успішної роботи на ринку клієнти встигли звикнути до існуючого імені й айдентики бренду. Тому, розробники проекту, постаралися дотриматися гами кольорів і стилістики. Крім збереження загальної візуальної складової бренду, компанія не планує кардинально міняти цінове позиціонування.

Читайте також –

Як modnaKasta стала найбільшим українським продавцем одягу в інтернеті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку