Новини логістики та e-commerce: Нова пошта, Укрпошта, Rozetka та Prom, Meest та інші

Новини логістики та e-commerce: Нова пошта, Укрпошта, Rozetka та Prom, Meest та інші

Сьогодні
  169
Костянтин Симоненко

Укрпошта запускає мережу зі 100 власних поштоматів, а Нова пошта вже встановила більше 30 000 таких пристроїв, Rozetka та Prom запустили єдину підписку з безкоштовною доставкою, група Meest почала автодоставку комерційних вантажів з Китаю, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Укрпошта запускає мережу власних поштоматів

Український виробник Modern Expo виграв тендер і вже до кінця року встановить перші 100 модулів поштоматів Укрпошта – 70 у Києві та 30 в Одесі. Про це повідомила прес-служба Укрпошта. Отримати посилку можна буде через PIN-код або оновлений мобільний застосунок Укрпошта 2.0. Поштомати створені за підвищеними стандартами безпеки та мають модульну конструкцію. Систему можна масштабувати від одного до десятків модулів, а базова конфігурація має два блоки по 15–20 комірок кожен. Уже наступного року Укрпошта розпочне масштабування мережі по всій країні. Це – черговий етап цифрової трансформації компанії.

Нова пошта встановила більше 30 000 поштоматів

На початку жовтня Нова пошта перетнула позначку 30 000 поштоматів по всій Україні. Ювілейний поштомат з’явився у Києві на Дарницькому бульварі, 23. Станом на 6 жовтня 2025 року компанія мала 44 983 точки сервісу, серед яких 14 336 — відділення. Лише за останній рік встановлено понад 8 000 нових поштоматів. За словами директора департаменту поштоматів Нова пошта Артура Куделіна, такий вид доставки – це глобальний тренд. Якщо три роки тому через поштомати компанії проходило менше 10 млн відправлень на рік, то зараз ця цифра сягнула 46 млн. До кінця 2025 року компанія планує вийти на 75 млн доставок. Тому до кінця року розмір інвестицій у розвиток мережі поштоматів компанія планує наростити до 1 млрд грн.

NovaPay і Olx запустили автоматичне зарахування післяплати на рахунки підприємців

Підприємці, які продають на Olx, тепер отримують кошти з післяплати напряму на рахунок ФОП завдяки фінансовому сервісу NovaPay. Про це повідомила прес-служба сервісу. Функціонал дозволяє зменшити кількість ручних операцій, підвищує прозорість платежів та спрощує документообіг. Також фінансова установа реалізувала для Olx сервіс, який автоматично розподіляє платіж: система відраховує комісію платформи, а продавець отримує чистий (нетто) дохід одразу після оплати товару покупцем у відділенні Нова пошта. Послуга доступна виключно для платежів через систему післяплати і працює автоматично після відкриття рахунку підприємця та підписання договору з NovaPay.

Нові точки Rozetka

Фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутная на своїй Facebook-сторінці надала інформацію по нових локаціях Rozetka. Зокрема, у вересні почали роботу після релокації такі магазини:

  • Львів, вул. Замарстинівська,170 Д (релокація з ТРЦ Спартак);
  • Київ, просп. Оболонський, 19 ТРЦ Smart Plaza Obolon (розширення і релокація);
  • Рівне, вул. Соборна, 289 (релокація з вул. Соборна, 285 А);
  • Ужгород, вул. Швабська, 15 (релокація з вул. Ш. Петефі, 17).

Також додалася одна партнерська точка у Білоцерківському районі Київщини та шість нових локацій поштоматів у столиці. Нині Rozetka має 547 магазинів у 166 містах України. Маркетплейс налічує понад 20 млн SKU у майже 4000 категорій.

Rozetka та Prom запустили єдину підписку з безкоштовною доставкою

Rozetka та Prom (маркетплейси об’єднаної групи компаній Rozetka-EVO) запустили спільну підписку Smart. Завдяки новому сервісу користувачі можуть оформити підписку та отримати безкоштовну доставку товарів на обох платформах без додаткових витрат. У компаніях прогнозують, що сервіс стане новим стандартом онлайн-шопінгу в Україні, адже знімає один із головних бар’єрів розвитку e-commerce— вартість доставки. Сервіс покриває основні способи доставки: відділення та поштомати Rozetka й Нова пошта, а також кур’єрську доставку Rozetka. Умови прості — замовлення від 200 грн, вага до 30 кг. За підрахунками, навіть одна покупка на місяць дозволяє повністю повернути вартість підписки у 50 грн.

Українці скуповують зарядні станції, павербанки та генератори

Після масованих обстрілів енергетичної інфраструктури та віялових відключень світла по Україні, мережа торговельних центрів Епіцентр зафіксувала різке зростання попиту на товари для автономного енергозабезпечення. Так, вже на наступний день після повітряних атак, що відбулися в ніч з 9 на 10 жовтня, продажі таких товарів зросли майже в чотири рази. Найбільше зріс попит на павербанки, пальники і туристичні плитки (у 8,4 раза), зарядні станції (майже в 7 разів), а також ліхтарі та газові балони (у 3,7 раза). Суттєво зросли й обсяги реалізації генераторів, здатних забезпечити енергетичну автономність приватних будинків. Їхні продажі в мережі Епіцентр збільшилися майже втричі. Крім того, позитивна динаміка обсягів реалізації спостерігалася в категоріях свічок (+60%), батарейок (+39%) та акумуляторів (+20%).

Група Meest запустила автомобільну доставку комерційних вантажів з Китаю

Група Meest запустила автодоставку комерційних вантажів з Китаю

Як повідомили в прес-службі компанії, автологістика стає рішенням, яке дозволить розвантажити традиційні шляхи та забезпечити клієнтам швидше транспортування вантажів. У липні 2025 року компанія Meest China, яка входить до міжнародної поштово-логістичної групи Meest, здійснила автодоставку тестового збірного вантажу з Китаю в Україну. Термін першого транспортування склав 47 днів (замість звичних 52–56 для поштових і 65–75 для комерційних відправлень морським шляхом). Після оптимізації маршруту терміни доставки вдалось скоротити до 40–42 днів. Як і вся логістика Meest China, автомаршрут побудований в обхід території країни-агресора. Шлях проходить через низку транзитних країн Азії та Європи, що дозволяє оминати російські території та гарантувати безпеку і стабільність транспортування вантажів.

Meest будує найбільший термінал на заході країни

Meest будує найбільший термінал на заході країни

Як пише Forbes Україна, поштово-логістична група Meest інвестує $30 млн у будівництво нового логістичного терміналу під Львовом. Ще навесні 2025 року на ділянці 5,5 га під Львовом група компаній Meest почала будівництво нового логістичного комплексу площею 24 000 кв. м, який оброблятиме до 1 млн посилок на добу. Його планують завершити у квітні 2026-го. У новому хабі працюватимуть ключові бізнеси групи: Rosan, Meest Пошта, Meest Cargo, Meest Shopping та Meest International. Також група має ще один термінал площею 10 000 кв. м поблизу аеропорту «Жуляни» в Києві та мережу з 61 вантажного хаба по всій Україні. Meest працює на ринку поштових послуг у сегментах B2B, B2С та С2С та надсилає щорічно близько 30 млн посилок у понад 70 країн світу. Має мережу міжнародних хабів у 17 країнах.

Pethouse відкрив перший офлайн магазин у Києві

Онлайн-зооритейлер України Pethouse 4 жовтня 2025 року відкрив перший офлайн-магазин у Києві на вул. Анни Ахматової, 44 А. Це перший крок компанії до розвитку офлайн-мережі після більш ніж 15 років роботи виключно в інтернеті. Загальні інвестиції у запуск нового формату перевищили 10 млн грн. Площа першого магазину становить 72 кв. м, де представлено близько 3000 товарів. Магазин працюватиме щодня з 08:00 до 22:00. Торгівельна точка обладнана системою автономного живлення на випадок блекаутів. У 2025 році Pethouse планує відкрити ще кілька магазинів. Якщо тестові формати покажуть ефективність, у 2026-му компанія розпочне активне масштабування мережі як у Києві, так і в інших містах.

ChatGPT починає продавати: як ШІ переписує пошук і відкриває нові канали продажів

ChatGPT офіційно почав продавати товари. Завдяки функції Instant Checkout користувач може знайти продукт у чаті, й одразу купити його, не залишаючи вікно діалогу. Фактично це нова ера: ChatGPT стає не лише консультантом, а й цифровим продавцем. Для брендів це означає появу нового каналу з сотнями мільйонів потенційних покупців щотижня. Експерти з онлайн-маркету Maudau дослідили як штучний інтелект формує рекомендації та що саме впливає на те, які товари знаходять споживачі. Їхні висновки відкривають нові підходи до роботи з даними та маркетингом. Адже тепер конкурентна боротьба точиться не за перше місце у видачі Google, а за присутність у відповідях ChatGPT чи Google AI Overview.

Дослідження Expandia: додаткові 109 000 кв. м складів на Київщині за півроку

Дослідження Expandia: ринок складської нерухомості Києва демонструє рекордні показники

Згідно з останнім дослідженням ринку складської нерухомості Києва від Еxpandia, представника CBRE в Україні та Молдові, сегмент продовжував демонструвати стійкість у першому півріччі 2025 року. Основними драйверами орендної активності стали логістичні компанії (56%), а також сектор оптової та роздрібної торгівлі (39%). Обсяг всіх нових орендних площ за перше півріччя 2025 року склав близько 109 000 кв. м (+27% р/р), що є одним з найвищих показників за півріччя з 2018 року. Нова пропозиція збільшила обсяг конкурентної пропозиції на 6%, що наблизило загальний обсяг складської пропозиції до 1,47 млн кв. м. – показника довоєнного рівня. До кінця 2025 року очікується введення в експлуатацію ще 98 000 кв. м нових орендних площ, що збільшить загальний обсяг нової пропозиції за рік до 205 000 кв. м.

Доставка від Bolt Food тепер у Миколаєві та Кам’янському

Сервіс доставки їжі Bolt Food почав роботу ще у двох містах — Миколаєві та Кам’янському. Bolt Food працює в Україні з 2020 року, забезпечуючи доставку готових страв і продуктів. Сьогодні сервіс доступний вже у 39 містах, а кількість партнерських ресторанів перевищила 6000. У Миколаєві та Кам’янському замовлення можна оформити щодня з 10:00 до 20:00.

Uklon Delivery інтегрується з маркетплейсом Avtopro для доставки автозапчастин

Сервіс швидкої доставки Uklon Delivery інтегрується з Avtopro – маркетплейсом автозапчастин. Відтепер завдяки інтеграції продавці зможуть керувати доставкою своїх товарів напряму у персональному кабінеті Avtopro, без додаткових налаштувань чи сторонніх сервісів. Інтеграція буде корисною для дилерів автозапчастин, власників магазинів, автопарків, менеджерів з логістики, імпортерів та оптових продавців. Продавцям достатньо зареєструватися на платформі Avtopro, щоб отримати доступ до доставки від Uklon Delivery, що допомагає здійснювати швидку доставку для для понад 1000 бізнес-клієнтів.

Персональний гід зі здорового харчування від SPAR

Мережа супермаркетів SPAR у своєму додатку Druzi створила розділ «Фуд баланс», щоб допомогти візуалізувати та покращити харчові звички. Додаток Druzi аналізує придбані товари у мережі SPAR та кольором класифікує їх на «корисні», «ті, що варто вживати помірно» та «ті, що треба вживати рідко». На основі цих даних формується індивідуальний «Коефіцієнт збалансованості харчування», який наочно відображається на зручній кольоровій шкалі. Для відстеження динаміки змін у харчуванні можна переглянути помісячні показники у відсотковому співвідношенні.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку