Все і зараз: LeBoutique запускає маркетплейс

Все і зараз: LeBoutique запускає маркетплейс

02.10.2017 04:03
  810
Ukrainian Retail Association

9 жовтня шопінг-клуб LeBoutique запускає маркетплейс з постійним асортиментом товарів.

Шопінг-клуб LeBoutique відкриває торгову площадку, яка дозволить українським та закордонним постачальникам продавати свої товари. Завдяки нововведенню інтернет-магазин надасть клієнтам розширений асортимент із суміжними категоріями.

Інтернет-магазин LeBoutique працював по моделі флеш-сейлз: на сайт заводився асортимент під акцію з обмеженоюдією у часі. При цьому товар не зберігався на складі. “Ми резервуємо товар у постачальника і по завершенні акції робимо замовлення. Зараз же на сайті з’явиться постійний асортимент товарів. Це інша модель роботи, інші постачальники, розширений асортимент”, – відзначають в компанії.

Проект не перейшов з однієї моделі в іншу, а доповнив її. Тепер є у клієнта вибір: замовляти з величезними знижками в акціях і замовляти товари, які на сайті на постійній основі з швидкою доставкою.

Нова торгова площадка запуститься вже через тиждень, 9 жовтня, і тимчасово буде працювати в тестовому режимі. Асортимент товарів буде розширюватися і наповнюватися поступово. Крім одягу і взуття, будуть представлені такі категорії, як нижня білизна, побутова хімія, косметика, парфумерія, ювелірні прикраси, спортивні товари, товари для малюків і багато іншого. Уже підписані договори з великими постачальниками, які стануть відомі в день запуску.

Переваги моделі маркетплейса для постачальників полягають в отриманні доступу до клієнтської бази, яка налічує понад 5,5 млн користувачів, можливості просування по власним маркетинговим каналам інтернет-магазину, а також онлайн-просування на зовнішніх ресурсах. Також постачальники отримають доступ до даних статистики, аналітику, рекомендації, персональні налаштування в залежності від специфіки категорій товарів. Крім цього, компанія забезпечить складське зберігання товару постачальника і інтеграцію системи баз для швидкого обміну інформацією.

Співпраця відбуватиметься за моделлю сost Per Sale (комісія з кожного виконаного замовлення). Товари, продані на маркетплейс, будуть відправлятися клієнту зі складу протягом години з моменту отримання товарів від постачальника.

Які переваги отримають клієнти:

  1. Розширення асортименту товарів: будуть представлені категорії, яких раніше не було на сайті
  2. Стабільний асортимент: товари з маркетплейсу будуть представлені в каталозі на постійній основі
  3. Швидку доставку від 1 до 3 днів
  4. Крос-кошик: можна об’єднувати всі товари з швидкою доставкою
  5. Можливість залишати відгуки про товари

Проект також розвиває оффлайн присутність: вже працюють центри видачі товарів LeBoutique в Харкові та Одесі. До кінця року безкоштовно отримувати покупки зможуть жителі Львова, Запоріжжя та Дніпра.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: Privat24 і Фокстрот, нові маркетплейси і монополія доставки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку