
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


9 жовтня шопінг-клуб LeBoutique запускає маркетплейс з постійним асортиментом товарів.
Шопінг-клуб LeBoutique відкриває торгову площадку, яка дозволить українським та закордонним постачальникам продавати свої товари. Завдяки нововведенню інтернет-магазин надасть клієнтам розширений асортимент із суміжними категоріями.
Інтернет-магазин LeBoutique працював по моделі флеш-сейлз: на сайт заводився асортимент під акцію з обмеженоюдією у часі. При цьому товар не зберігався на складі. “Ми резервуємо товар у постачальника і по завершенні акції робимо замовлення. Зараз же на сайті з’явиться постійний асортимент товарів. Це інша модель роботи, інші постачальники, розширений асортимент”, – відзначають в компанії.
Проект не перейшов з однієї моделі в іншу, а доповнив її. Тепер є у клієнта вибір: замовляти з величезними знижками в акціях і замовляти товари, які на сайті на постійній основі з швидкою доставкою.
Нова торгова площадка запуститься вже через тиждень, 9 жовтня, і тимчасово буде працювати в тестовому режимі. Асортимент товарів буде розширюватися і наповнюватися поступово. Крім одягу і взуття, будуть представлені такі категорії, як нижня білизна, побутова хімія, косметика, парфумерія, ювелірні прикраси, спортивні товари, товари для малюків і багато іншого. Уже підписані договори з великими постачальниками, які стануть відомі в день запуску.
Переваги моделі маркетплейса для постачальників полягають в отриманні доступу до клієнтської бази, яка налічує понад 5,5 млн користувачів, можливості просування по власним маркетинговим каналам інтернет-магазину, а також онлайн-просування на зовнішніх ресурсах. Також постачальники отримають доступ до даних статистики, аналітику, рекомендації, персональні налаштування в залежності від специфіки категорій товарів. Крім цього, компанія забезпечить складське зберігання товару постачальника і інтеграцію системи баз для швидкого обміну інформацією.
Співпраця відбуватиметься за моделлю сost Per Sale (комісія з кожного виконаного замовлення). Товари, продані на маркетплейс, будуть відправлятися клієнту зі складу протягом години з моменту отримання товарів від постачальника.
Які переваги отримають клієнти:
Проект також розвиває оффлайн присутність: вже працюють центри видачі товарів LeBoutique в Харкові та Одесі. До кінця року безкоштовно отримувати покупки зможуть жителі Львова, Запоріжжя та Дніпра.
Читайте також –
Новини логістики та e-commerce: Privat24 і Фокстрот, нові маркетплейси і монополія доставки