Lavina Mall: підсумки першого року роботи і плани на другий

Lavina Mall: підсумки першого року роботи і плани на другий

17.01.2018 08:45
  1150
Микола Маранчак

Куди і чому буде перенесено Цитрус зі своєї локації, що буде на старому місці фуд-корту і про архітектурні помилки Lavina Mall.

На початку грудня Lavina Mall відсвяткувала свій перший день народження. За цей рік в ТРЦ змінилося багато чого: кількість вже зайнятих торгових площ досягла 90 000 кв. м, а договори оренди підписані на 95% з 100 000 корисних «квадратів». Свої флагманські магазини за 2017 рік відкрили компанії Inditex, LPP, LC Waikiki, NewYorker, Terranova та інші, а в переддень Нового року почав роботу ювелірний квартал. Як продовжить змінюватися в подальшому найбільший в Україні ТРЦ, яким чином він планує змінити кон’юнктуру українського ринку і те, як «галактичний» гігант залучає нових клієнтів, – в матеріалі RAU.

Концепція Shopping and Entertainmen

Lavina Mall відрізняє її концепція, яка поєднує шопінг і розваги. Незважаючи на те, що майже всі торгові площі в ТРЦ вже орендовані, серед споживачів до цих пір існує думка, що об’єкт не готовий. Щоб зруйнувати такий помилковий погляд, керуюча компанія взялася за розвиток трьох маркетингових напрямків: Лавина покупок, Лавина розваг та Лавина івентів. В основі задуму – зробити Lavina Mall в наступному році місцем проведення багатьох знакових заходів Києва.

«Ми запустили безліч концертів і фестивалів, – розповів гендиректор керуючої ТРЦ компанії NAI Ukraine Віталій Бойко. – Після їх відвідування у споживачів відпадуть сумніви в доцільності повторного візиту в Lavina Mall для покупок». Вже проведено два фестивалі – CRAFT WINTER BEERS FEST та Kyiv Vegan Boom, які були дуже успішні і показали свою ефективність.

Як запевняють в управляючій компанії, відвідуваність ТРЦ зросла з 15 000 до 40 000 чоловік в середньому в будні дні, і більше, ніж на 60 000 – на вихідних. Так, рекордна відвідуваність у 2017 році в Lavina Mall була зафіксована 24 грудня – під час концерту групи ONUKA, яка вперше виступила в атріумі торгового центру, ТРЦ відвідало більше 80 000 чоловік.

«Крім того, зараз біля торгового центру будується 2 млн кв. м житла, і їх введення в експлуатацію допоможе залучити нових відвідувачів», – коментують в компанії.

Епоха великої перебудови

На грудень 2017 року домінуючі позиції в Lavina Mall зайняли бренди категорії Fast Fashion. Щоб посилити позиції одних рітейлерів і відкрити можливість для виходу інших, в ТРЦ активно проводяться ротації магазинів. Першим під неї потрапив весь фуд-корт, який об’єднали з кінотеатром Multiplex в єдину рекреаційну зону. Як стверджують у девелопера, це дозволило ресторанам отримати гарантований потік відвідувачів щодня, адже в кіно люди ходять навіть у будні дні.

З 12 компаній, що працювали на старому місці фуд-корту, на нове перейшов 11 операторів. «Тепер ми отримуємо з фуд-корту в 2,5 рази більше грошей, ніж якщо б залишили його на минулому місці», – говорить Віталій Бойко.

Також розширюється формат демократичних ресторанів за рахунок IlMolino і Tbiliso, вже є два пивбари, casual-ресторани, фаст-фуд, але ще як мінімум чотири локації під сегмент середній плюс залишаються вільними: дві з них розраховані під фасадні ресторани, по яким девелопер веде переговори.

Вже до 20 січня Цитрус буде перенесений і відкриється на новій локації, розташованій прямо навпроти його поточного місця. Причин для переїзду називають кілька. Одна з них – збільшення торгової площі вдвічі. На місці Цитрус буде створена нова fashion-лінія, на якій вже в серпні 2018 року планується розмістити світових лідерів рітейлу. Чи йдеться про H&M, девелопер поки не уточнює, лише підкреслює, що ця лінія стане продовженням зони, розпочатої магазинами Inditex.

Для продовження fashion-лінії також буде змінено розташування дитячих брендів. «Дорогій площі повинна відповідати дорога оренда, а більш дешевій – більш низька оренда, а не навпаки, – кажуть в компанії.- Крім цього очікують зміни і зону товарів для дому та електроніки, її ми теж злегка підкоригуємо, щоб віддати максимальний обсяг площ під fashion-бренди».

На цьому девелопер зупинятися не збирається. Вже завершено проектування і готується до будівництва друга черга Lavina Mall, яку планують почати в серпні 2018 року. Площа другої черги ТРЦ на Берковецькій складе 30 000 кв. м. Планується, що вона дозволить замкнути всі галереї, в тому числі і променеві, які поки що працюють гірше основних. Споживачі, як правило, рухаються в торгових центрах по кільцю і це кільце планується замкнути, в тому числі додавши кількість машиномісць на парковці.

«У нас були архітектурні помилки, – зізнається девелопер, – тому плануємо перенести один вхід, з-за якого ми втрачаємо частину потоку, змушуючи людей йти по вулиці вздовж фасаду. Він буде закритий і перенесений в інше місце, щоб споживачі могли швидше зайти в торговий центр і наситити додатковим потоком частину галереї, яка зараз працює слабше інших».

Переломний рік для ринку

Для посилення потоку людей в торговий центр не тільки за рахунок заходів і виходу знаменитих світових брендів, від уже працюючих рітейлерів вимагають маркетингової активності: «Розраховувати на те, що споживач їде в Lavina, щоб пройти всі два кілометри галерей, нерозумно. Він приїжджає в конкретні магазини. Ті орендарі, які підказують споживачеві, де і навіщо їх шукати, вийшли досить швидко на хороший товарообіг для того, щоб наші орендні ставки були рентабельними».

На думку керуючої компанії ТРЦ, 2018-й стане роком, ламаючим негативний стереотип про Україну в психології міжнародних рітейлерів. Поточна проблема очевидна і вона вже не економічна – у світових брендів брак інформації про Україну, як про перспективний напрямок інвестування. У 2018 році буде багато відкриттів на українському ринку тих брендів, вихід яких помітять всі інші міжнародні рітейлери.

Lavina mall

Читайте також

Затишшя після бурі: підсумки ринку торгової нерухомості України-2017


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку