Креативом по вірусу-2: кращі “ситуативи” на тему коронавірусу від користувачів соцмереж
Як користувачі в соцмережах жартували на злобу дня над АТБ, Rozetka, McDonald’s, Укрпошта, Nike, adidas, KFC та іншими брендами.
Цей текст доступний також російською мовою
Оскільки великодні креативи скасовуються, а бруньки на деревах, як інфо-привід, нині не в моді, в соцмережах зберігають актуальність публікації на тему коронавірусу і карантину. Але про те, як бренди жартували і змінювали свої логотипи ми вже розглянули. Тому цього разу RAU зібрала добірку жартів користувачів про бренди з їх анти-кризовим асортиментом і раптовим позиціонуванням. І ось, що нам вдалося на просторах соцмереж забавного відкопати.
Маску на логотип Rozetka вже одягали і ось знову…
Після того, як голова Укрпошти Ігор Смілянський заявив про те, що компанія буде безкоштовно доставляти книги та інтим-іграшки для українців в самоізоляції, в мережі з’явилися досить несподівані креативи.
Якщо АТБ не пожартує про похід за продуктами, це зроблять користувачі.
Здається масочний брендинг вже запущений. А якщо ні, “запам’ятайте цей твіт”.
Там, де Martini, там сьогодні і Qarantini.
Швидше за все самий затребуваний товар в Brocard і інших магазинах косметики і drogerie.
Освіжаючий ефект нині не той.
Схоже сучасні походи в АТБ і Ашан стародавні зодчі передбачили ще задовго до відомих подій, але це не точно.
А ось анти-кризова бізнес-ідея для ювелірних магазинів від народних креативників.
Поради для Fashion теж по мережі знайдуться.
Пиву Corona вже не раз діставалося, і ось знову
А ось мем, що вже став за місяць класикою, але на цей раз про продукт із мабуть найбільшим попитом в країні.
Реклама KFC, якою б вона могла бути.
Читайте також
Креативом по вірусу: кращий ситуативний маркетинг на тему коронавірусу, карантину та інших заборон