Код нації: Добірка найкращих креативів від ритейлерів до Дня вишиванки
Вишитий одяг завжди мав величезне значення для українців. Вишивка – це своєрідний український код, який завжди передавав глибокі сенси, виконував роль оберегу, а також міг розповісти про місце народження та рід занятть. А ще вишиванки – це неймовірно крависо і стильно. RAU зібрав найкращі креативи, які створили ритейлери до Дня вишиванки.
Бренд вишиванок Etnodim опублікував ролик, у якому показав, як їх вишитий одяг носять українці – на прогулянку, у кав’ярню, на побачення і просто так.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа магазинів Eva на своїй сторінці у Instagram запропонувала своїм клієнткам відео інструкцію, як зробити оригінальний макіяж, яким можна було доповнити світковий образ у День вишиванки.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Український модний бренд Must have опублікував звернення вишиванки до українок з нагадуванням, що, насправді, кожен день може бути Днем вишиванки, адже вишиті сукні і сорочки можна носити і з кедами, і з підборами, і на свято, і в офіс.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Модний бренд Solmar показав як його команда компанії відсвяткувала цей день, вдягнувши вишиті сорочки “Сьогодні наша #SOLMARteam особливо красива, бо об’єднана любов’ю до національних традицій”, – написав ритейлер.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Аптека Доброго Дня за допомогою штучного інтелекту одягла к вишиванку Батьківщину-мати. Слоганом дня мережа обрала: «Вишиванка. Культурний код вишитий на серці».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Одягнулась у вишиванки в цей день і команда мережі АЗК OKKO: “Сьогодні день, у який розглядання перехожих стає компліментом. Бо неможливо відвести погляд від такої краси. Коли дивишся на вишиванки, мимоволі починаєш думати про закладені у них змісти, символи та шифри”, – написали в компанії.
Мережа АЗК WOG нагадала, що вишиванки зберігають історію наших поколінь та наші традиції.
https://www.facebook.com/azkWOG/posts/787652953462542
Мережа Сільпо закликала усіх одягати вишиванки частіше, щоб “душа тішилася від культурної ідентичності, яку вона носить у собі”.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа АТБ розповіла про значення найпоширеніших візерунків, які використовували для прикрашання наші предки.
Ритейлер Ашан згадав, що на нашій двадцятигривневій купюрі зображений Іван Франко у вишитій сорочці, який носив вишитий одяг у поєднанні з класичними піджаками, камізельками та тренчами.
https://www.facebook.com/auchan.ua/posts/775601464685012
Епіцентр створив карту вишиванок різних регіонів України.
Мережа Фокстрот показала свій бренд символ Фоксі у вишитому образі.
А компанія Makeup.ua підібрала бʼюті-засоби, які можна було використати для створення гармонійного макіяжу до вишиванок притаманних різним регіонам України.
Посмотреть эту публикацию в Instagram