
Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)


Російську мережу ресторанів KFC продано місцевому франчайзі, який раніше керував 41 закладом KFC. Новий власник обрав для ребрендинга назву мережі, яка копіювала концепт KFC у 90-ті.
Про це повідомляється на офіційному сайті американській компанії Yum! Brands, якій належать бренди KFC і Pizza Hut, – пише Liga.net. Місцева компанія Смарт Сервіс ЛТД стане власником усіх ресторанів KFC, що належали Yum! Brands напряму, та прав на майстер-франшизу для франчайзингових закладів KFC. За домовленістю сторін, покупець повинен забезпечити поступовий ребрендинг усіх закладів KFC в росії.
РосЗМІ стверджують, що ресторани KFC у росії отримають назву Rostic’s. Заклади з такою назвою вже працювали в рф з 1993-го по 2011-й, як копія концепту KFC. Пізніше його об’єднали з оригінальним американським брендом, який увійшов до росії у 2006 році.
Іншу російську мережу Yum! Brands – ресторани Pizza Hut – продали за такою ж моделлю. Місцева компанія розпочала процес проведення ребрендингу, керуючись концептом, не пов’язаним з американським брендом.
Нагадаємо, Yum! Brands призупинила роботу російських ресторани KFC, якими вона керувала напряму, у перші тижні після початку російського вторгнення. Але більшість закладів продовжили працювати як KFC, тому що вони належать франчайзі.
Читайте також
Back to the USSR: найперший в росії McDonald’s відкрився під новою вивіскою «Вкусно и точка» (+фото)