Товар обличчям: онлайн-рітейлер Kasta запускає біометричну оплату покупок

Товар обличчям: онлайн-рітейлер Kasta запускає біометричну оплату покупок

22.05.2019 04:00
  507
Ukrainian Retail Association

Портал Kasta спільно з компаніями Visa і ПриватБанк запустив в Україні новий інноваційний продукт KastaID – рішення, що дозволяє оплачувати покупки з використанням біометрії – системи розпізнавання обличчя.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, KastaID зможе скористатися кожен покупець за умови наявності додатку Kasta.ua, карти лояльності KastaBlack і банківської платіжної картки.

Новий сервіс розроблений для того, щоб спростити процес оплати товару, а також поліпшити купівельний досвід і знизити ризик замовлення неправильного розміру. З впровадженням KastaID, клієнт для доставки посилки може обрати одне з понад ста відділень KastaPost в Україні, безкоштовно приміряти будь-яку з позицій замовлення, а оплатити і забрати тільки ті речі, які підійшли.

Функція автоматичного розпізнавання обличчя на базі технології Amazon Rekognition дає можливість впровадити дану послугу по всій національній мережі відділень KastaPost.

Сервіс Amazon Rekognition заснований на перевіреній технології глибокого навчання, яка легко масштабується та розроблена експертами Amazon для щоденного аналізу мільярдів зображень і відео.

«Впровадження даної технології, по-перше, в черговий раз підтверджує нашу послідовність у виконанні обіцянок – постійно дивувати клієнтів за допомогою інновацій, робити онлайн-шопінг зручніше, швидше і дешевше. А по-друге, робить нас на крок ближче до повної автоматизації платежів за допомогою біоідентифікації клієнта, коли фізично не потрібна буде ні платіжна карта, ні навіть смартфон, тому що, як в нашому випадку, буде досить посмішки клієнта, щоб оплатити товар у відділеннях KastaPost. Ми раді, що є піонерами впровадження цієї технології в Україні, а наші клієнти як завжди зможуть першими тестувати технології, які тільки частково працюють на Заході», – коментує запуск проекту генеральний директор Kasta Андрій Логвін.

У свою чергу регіональний менеджер компанії Visa в Україні, Білорусі та Молдові Світлана Чирва зазначила, що зараз розвиток безготівкових платежів визначає ряд факторів, серед яких – онлайн і мобільні технології, а також нова модель поведінки споживачів та їх очікування. «Ті, хто може запропонувати споживачам найкращий досвід віртуального шопінгу, широкий вибір товарів, і головне – зручний і безпечний спосіб здійснювати покупки, безумовно, мають більше шансів розширити клієнтську базу і забезпечити лояльність споживачів. З точки зору забезпечення безпеки безготівкових платежів, біометрія стане одним з поширених інструментів ідентифікації власників карток і значною мірою буде визначати подальший розвиток безготівкових платежів», – підкреслила вона.

За словами члена правління ПриватБанку Сергій Харатіча, спільний проект з Visa і Kasta став першим в Україні масовим запуском біометричної оплати покупок. «Найближчим часом за допомогою Приват24 ця можливість буде доступна всім клієнтам ПриватБанку і будь-яким онлайн і офлайн-рітейлерам», – додав Харатіч.

Фото – Retailers.ua

Механіка Kasta ID

Для того, щоб стати зареєстрованим учасником сервісу KastaID, клієнту потрібно виконати п’ять простих дій:

  • Бути зареєстрованим користувачем інтернет-магазину kasta.ua і зареєструватися в програмі лояльності Black (мати активну місячну або річну підписку)
  • Встановити мобільний додаток Kasta.ua на свій смартфон
  • Прив’язати активну банківську карту своєму профілю
  • Зареєструватися в розділі “KastaID”, додавши свою фотографію в профіль
  • Погодитися з умовами передачі персональних даних та умовами списання грошових коштів з банківської карти.

Опис клієнтського досвіду (Customer journey)

Для отримання можливості скористатися послугою KastaID клієнту необхідно пройти просту процедуру ідентифікації – просто підійти до стійки з планшетом і посміхнутися (усмішка не є обов’язковою умовою, але буде активно використовуватися в промо-кампанії).

Співробітник KastaPost автоматично отримує інформацію, що прийшов клієнт Х і виносить замовлення для отримання. Покупець може скористатися примірочною, які є в кожному відділенні KastaPost.

Після примірки клієнт має право отримати замовлення частково, і відмовитися від деяких одиниць в замовленні. Зараз такої можливості немає, спочатку потрібно оплатити все замовлення і повернути те, що не підійшло. У цьому випадку оператор відділення ініціює коригування замовлення і суму оплати. Система автоматично знімає суму за замовлення з банківської карти. У підсумку, весь шлях клієнта зводиться до трьох ітерацій: вибирай, приміряй, плати посмішкою.

Читайте також –

Head of SMM Kasta: Як співпрацювати з блогерами в соцмережах і не знищити бренд


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку