
У Сільпо запустили послугу розстрочки на касах самообслуговування


Експерти креативної агенції ODDEE AGENCY підготували список порад, як зараз поводити себе рітейу в соцмережах – mmr.
Все, що зараз цікавить людей — війна. Вони читають новини та публікації на цю тему, адже там пояснюють, що відбувається та як себе поводити прямо зараз. Тому реклама зараз не просто неефективна, а злить людей, яким зараз взагалі не до цього.
Багато компаній користуються функцією відкладених публікацій. Це зручно та допомагає нічого не забути. Але зараз ці пости недоречні: ніхто їх не буде читати, вони лише засмічуватимуть стрічку новин людини.
Рітейлери — це лідери думок. Тому варто не лише прибрати недоречні публікації та рекламні кампанії, а й показати свою громадянську позицію, показати людям, що ви з ними. Наприклад, зробити заяву, засудити російську агресію або поділитися списком достовірних джерел, де зараз можна отримувати інформацію чи перевіреними порадами, як поводити себе у такій ситуації.
Це наша порада — візьміть рекламний бюджет на березень та відправте його на допомогу армії. Від цього буде точно більше користі, ніж витрачати його зараз на рекламу, яка нікому не потрібна.
Одна з головних цілей ворога — розповсюджувати паніку. Тому зберігайте спокій, не пишіть панічних текстів та закликайте це робити свою аудиторію. За можливістю спробуйте зберегти роботу компанії.
Настали складні часи для всіх нас, але Україна неодноразово в своїй історії показувала волю до перемоги. Так буде і зараз. Тому зберігайте спокій, не панікуйте та допомагайте армії.
Читайте також –
Актуальна інформація про працюючі магазини провідних торгівельних мереж України (оновлюється)