
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Плани Intertop Ukraine до кінця року: власна служба доставки, нові магазини формату omnifashion і зростання частки мультиканальних замовлень в обороті до 15%.
На eDeliveryDay Юрій Павленко, директор з логістики Інтертоп Україна, розповів про результати роботи магазинів, орієнтованих на omnifashion, і подальші плани по їх відкриттю. Також він і Кіра Назарькова, генеральний директор Денка Логістик, поділилися інформацією про те, що незабаром Intertоp запустить службу доставки.
Зараз мережа магазинів Intertop складається з 110 офлайнових магазинів і 2 онлайн-порталів. Компанія ще в 2015 почала рухатися в напрямку омніканальності: працювала над запуском нових сценаріїв покупки, оснащенням магазинів інформаційними кіосками, удосконалювала роботу консультантів. Тепер в Intertop крім основного каналу – офлайн-мережі, працюють такі сценарії: інтернет-магазин, резерв, Pick Up, Shop-to-shop, Store-to-door, online-полиця в магазині.
У 2017 році в порівнянні з 2016-м зростання продажів online-магазину склало 64%, а частка OBS (online based sales) в загальному обсязі роздрібних продажів – 8% на кінець року.
Як зазначив Юрій Павленко, зараз вона досягає вже 10%, а до кінця року компанія планує вийти на 15%.
У серпні минулого року компанія відкрила перший з двох тестових магазинів, в Луцьку, а потім і в Броварах. Обидва магазини розташовані в торгових центрах: в луцькому ТЦ ПортCity і в Броварах, в ТЦ Термінал.
Новий формат магазину Intertop в компанії називають “омніканально орієнтуваними”. Вони по площі в два рази менше стандартного магазину – займають до 150 кв. м – мають невеликий складський запас, обладнані інфокіосків. Покупець може прийти і подивитися цікаву модель, а потім дозаказати потрібний розмір або інший артикул. Персонал магазинів робить акцент на те, що якщо потрібного розміру або моделі немає в цьому магазині, то компанія доставить його в стислі терміни. Асортимент омніканально орієнтованих магазинів схожий зі стандартними, але відрізняється обмеженою пропозицією різних розмірів.
«Ця модель довела успішність – будемо розвивати цей напрям. Точно відкриємо в цьому році два таких магазину», – зазначив під час виступу Павленко.
Як він розповів RAU, частка мультиканального в магазинах нового формату більше 15%, в той час як в стандартних вона досягає лише 10%: «Виторг з квадратного метра на 15% вище, ніж в середньому по мережі Intertop. Найбільш популярним OBS (online based sales) сценарієм в цих магазинах є Pick up, а другим – Shop to Shop».
«Омніканальність можлива, тільки якщо у вас є сильна логістична складова», – підкреслив Павленко. За його словами, серед проблем, з якими зіткнулася компанія в процесі організації доставки були:
Згідно омніканальної стратегії розвитку компанії, першим завданням, яке необхідно вирішити, стане оптимізація процесу повернення товару. Не менш важливим є розвиток нового для компанії напрямку – маркетплейсу. На сайті вже знаходяться товари двох брендів, з якими Intertop працює по моделі маркетплейса – Lotto і Nike. «Але ми буде збільшувати кількість брендів, які у нас присутні», – поділився планами Павленко.
Також компанія продовжує посилювати логістичну складову і розширювати сервіс: на фінальній стадії перебуває інтеграція з Укрпошта – в наступному місяці вже будуть розпочаті відвантаження і ритейлер «дійде» до тих регіонів, де зараз не представлений.
Одним з головних кроків є запуск власної служби кур’єрської доставки. Сервіс компанія реалізує спільно зі своїм логістичним партнером Денка Лоджистік – зараз вони доставляють Pick up зі складу. Денка Лоджистік обслуговує до 1000 інтернет-замовлень в день. Оператор відправляє товар по Україні із залученням кур’єрських служб, по Києву – самостійно.
Ініціатором такої колаборації виступив сам ритейлер. «Ми настільки задоволені умовами зі складскої логістики, що захотіли мати такі ж якісні послуги по транспортній логістиці», – каже Юрій Павленко. Цей сервіс прискорить процес доставки, тому що посилка перед відправкою їхала б на склад логістичного оператора. А у випадку з Денка Лоджистік, вона мине цей процес, оскільки там же розташовується склад самого рітейлера. Вартість оператор поставив трохи нижчою ніж у основних операторів доставки – на 10%.
Зараз доставка тестується на шести тестових магазинах, куди Денка возить товари. «Поки завантаження невелика так як сервіс знаходиться на етапі тесту», – каже Кіра Назарькова. За її словами, в планах до кінця року – обслуговувати всі київські магазини Intertop за сценарієм Pick up – коли покупець замовив онлайн і хоче забрати офлайн. А потім так само плавно перейти до інших сценаріїв – і доставки кур’єром.
Читайте також –