
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Київська веб-агенція Arto Web Agency провела дослідження українських інтернет-магазинів, щоб з’ясувати, скільки з них оптимізовано для мобільних пристроїв.
Про методи дослідження і результати порталу AIN розповів Микола Ашпін, SEO-спеціаліст Arto Web Agency. RAU публікує скорочену версію матеріалу.
У сучасному світі смартфонів і планшетів широке поширення Wi-Fi, 3G та 4G покриття дає користувачам швидкий і зручний доступ в інтернет, де б вони не знаходилися. Не дивно, що на цьому тлі мобільний трафік стрімко росте: зарубіжні джерела повідомляють, що в 2017 році він перевищив трафік з настільних комп’ютерів. Все це накладає відбиток практично на будь-який бізнес.
Mобільная версія сайту стає must have, а її відсутність часто означає втрату потенційних клієнтів.
У квітні 2018 року Сanonicalized повідомили, що 24% сайтів у світі не адаптовані для мобільних пристроїв. Ми в Arto Web Agency провели схоже дослідження, але сконцентрувалися на інтернет-магазинах і перевірили, наскільки вітчизняний сегмент e-commerce є mobile-friendly.
В ході дослідження було перевірено 19 458 сайтів інтернет-магазинів України, зібраних з пошукової видачі Google, відкритих онлайн-каталогів та маркетплейсів. Перевірку ми проводили за допомогою самописного скрипта, що посилає запити до Google Search Console URL Testing Tools API, що дозволяє запускати Mobile-Friendly Test для певного сайту на його адресу. В результаті було з’ясовано, що:
Для Not Mobile-Friendly сайтів API повернуло 6 рекомендацій по оптимізації, які показали наступний розподіл:
Кожен з інтернет-магазинів зі статусом Not Mobile-Friendly отримав від 1 до 5 зауважень (всі 6 не отримав ніхто). Розподіл за кількістю рекомендацій зазначено на наступній діаграмі.
Таким чином, досить велика частка інтернет-магазинів України ще не підготовлена до реалій мобільного інтернету, в той час як кількість користувачів мобільних пристроїв неухильно зростає. За даними статистики Liveinternet, частка Android-сеансів в нашій країні зросла з 23,6 до 50% з кінця 2015 року до поточного. Активне впровадження 4G операторами мобільного зв’язку лише посилить цю тенденцію. Отже, власникам інтернет-магазинів варто серйозно задуматися про адаптацію сайту для мобільних пристроїв.
Джерело: AIN
Читайте також –
АТБ, Сільпо, Таврія В та інші: топ мобільних додатків українських ритейлерів