
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Щоб підтримувати патріотичний дух клієнтів, мережа Varus оновила назви товарів власного виробництва, а саме готові страви та хліб.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, Varus перейменував 31 позицію. Серед яких – хліб «Джавелін», багет «Стінгер», бублик «Байрактар», салат з капусти з огірком «Смерть ворогам!», салат олів’є «Ми з України!», пиріжки з капустою «Від баби Наді», хек у клярі «Гребіть веслами!» та ін.
«Часи змінились, і ми теж. Тепер хліб – це не просто хліб, а стратегічний продукт, що веде до перемоги. Зернина до зернини, воля до волі, людина до людина — наша сила в об’єднанні зусиль. Смакуйте та готуйте», – прокоментувала директор з маркетингу Ольга Румянцева.
Ці продукти наявні в усіх маркетах, де є готові страви і які працюють на даний момент.
Невдовзі українці зможуть подивитись рецепти патріотичних страв на сервісі розумних рецептів Varus.
Читайте також –
Підсумки одинадцятого дня війни та роботи Гуманітарного штабу Varus