
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


З наближенням 2025 року і скороченням часу між Чорної п’ятницею та Різдвом Google анонсувала ряд нових функцій з підтримкою AI, спрямованих на допомогу ритейлерам у подоланні стиснутого сезону покупок.
На щорічному заході Think Retail Google представила кілька оновлень своїх платформ Merchant Center і Google Ads, які мають на меті підвищити ефективність і прийняття рішень для бізнесу. Про це повідомляє UAmaster digital agency в своєму блозі.
Джефф Гаррелл, старший директор Merchant Shopping в Google, зазначив, що ці інструменти допоможуть ритейлерам “зберігати гнучкість і швидко перетворювати дані на рішення” під час скороченого сезону.
Сезон свят 2024 року буде значно коротшим, з лише 26 днями між Чорною п’ятницею і Різдвом, у порівнянні з 32 днями у 2023 році. Цей скорочений період, ймовірно, спонукатиме ритейлерів до більш ранніх і агресивних рекламних акцій. Оновлення від Google розроблені для того, щоб допомогти бізнесу адаптуватися до швидких змін у поведінці споживачів і покращити їхні стратегії продажу під час цього критичного періоду.
Для ритейлерів і рекламодавців:
Для споживачів:
Оскільки конкуренція в електронній комерції посилюється з такими суперниками, як Amazon і соціальні медіа платформи, нові функції AI від Google мають на меті укріплення її позицій як ключового гравця в онлайн-шопінгу. Ці оновлення можуть значно покращити ефективність кампаній і управління запасами, що забезпечить конкурентні переваги в цей критичний період.