Фокстрот запускає нову креативну концепцію
Компанія випустила в ефір ролики, якими заявила нову концепцію – «Фокстрот. Майбутнє».
«Фокстрот. Майбутнє» – нова креативна концепція, дія якої відбувається в 2117 році, – розповідає Наталя Средня, маркетинг директор торгової мережі Фокстрот. – У кожному новому ролику ми будемо радувати глядача цікавими історіями, розповідаючи з гумором про фантастичні інновації, які роблять життя покупців комфортнішим. І, звичайно ж, всі ролики про світле майбутнє будуть підкріплені відмінними пропозиціями для клієнтів в сьогоденні».
Рік тому у Фокстроті стартувала програма, розрахована на молоду цільову аудиторію з пропозиціями щодо смарт-пристроїв «Смартани».
Півроку тому було відкрито два концептуальні магазини (у Києві та у Львові) Foxtrot Show Store – branded spaces в унікальному форматі show store.
Усе це в рамках стратегії «Лідер робить більше», яка останні два роки реалізується компанією.
Довідка. Фокстрот. Техніка для дому – провідна роздрібна мережа з продажу електроніки і побутової техніки в Україні. Станом на січень 2017 року в Україні нараховується 162 супермаркети мережі, представлені в 90 обласних і районних центрах України. Загальна торгова площа складає близько 150 000 кв. м.
https://rau.ua/news/fokstrot-polnostyu-otsifroval-karty-loyalnosti/