Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів
Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки Престо у відносно безпечних регіонах країни.
Виходячи з поточної ситуації в країні, омніканальний рітейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня – таких понад 90 торгівельних точок.
В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:
- Новою поштою – у відкриті відділення перевізника та на адресу клієнта;
- адресна доставка службою доставки Престо – в радіусі визначених міст (серед них – Львів, Рівне, Луцьк та ін.) за умови повної передоплати та пріоритетно до під’їзду. Опція підйому на поверх оговорюється індивідуально.
Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.
Перелік працюючих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень Нової пошти постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати найбільш оптимальний спосіб отримання покупки.
Читайте також –
Антошка продовжує працювати і підтримує батьків консультаціями