Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів

Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів

10.03.2022 10:36
  905
Дарія Осіїк

Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки Престо у відносно безпечних регіонах країни.

Виходячи з поточної ситуації в країні, омніканальний рітейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня – таких понад 90 торгівельних точок.

В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:

  • Новою поштою – у відкриті відділення перевізника та на адресу клієнта;
  • адресна доставка службою доставки Престо – в радіусі визначених міст (серед них – Львів, Рівне, Луцьк та ін.) за умови повної передоплати та пріоритетно до під’їзду. Опція підйому на поверх оговорюється індивідуально.

Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.

Перелік працюючих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень Нової пошти постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати найбільш оптимальний спосіб отримання покупки.

Читайте також –

Антошка продовжує працювати і підтримує батьків консультаціями


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку