
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки Престо у відносно безпечних регіонах країни.
Виходячи з поточної ситуації в країні, омніканальний рітейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня – таких понад 90 торгівельних точок.
В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:
Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.
Перелік працюючих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень Нової пошти постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати найбільш оптимальний спосіб отримання покупки.
Читайте також –
Антошка продовжує працювати і підтримує батьків консультаціями