Мережа магазинів Фокстрот стала членом Асоціації рітейлерів України
Компанія Фокстрот, яка є одним з лідерів українського ринку рітейлу побутової техніки та електроніки, приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Фокстрот – національний бренд з 25-річною історією, одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в роздробі та онлайні.
Станом на 2019 рік мережа налічує 162 магазини загальною торговою площею 153 000 кв. м в 90 обласних і районних центрах України. Відвідуваність магазинів складає 27,8 млн осіб на рік (за даними 2018 року), трафік відвідування інтернет-магазину foxtrot.ua досягає 8 млн користувачів на місяць.
В торговельних об’єктах мережі представлено широкий асортимент товарів: від смартфонів і побутової техніки до електротранспорту та інноваційних новинок. Доступні програми споживчого кредитування та програма лояльності «Фокс Клуб», кількість учасників якої наблизилася до 8,8 млн.
Один з важливих і незмінних напрямків команди Фокстрот – фокус на потребах покупців і підвищення клієнтського сервісу для забезпечення легкого і різноманітного шопінгу. Тому в 2019 році бренд вийшов на новий шлях розвитку, запустивши глобальний процес перезавантаження. Зміни торкнулися креативної платформи, візуальної складової, дизайну й асортименту магазинів, внутрішніх бізнес-процесів, вдосконалення існуючих і запуску нових сервісів та послуг.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії в Асоціацію і сподіваються на довгу, успішну та взаємовигідну співпрацю.
Читайте також –
Мережа магазинів Varus стала членом Асоціації рітейлерів України