Прибутковість акцій Domino’s Pizza перевищила показники Google
Прибутковість акцій американської компанії Domino’s Pizza перевищила показники компанії Google з моменту виходу обох на IPO в 2004 році.
Про це повідомляють аналітики CB Insights, пише Новое время. Порівнювати прибутковість акцій всесвітньо відомої мережі піцерій з показниками технічних компаній американські аналітики почали після різкого стрибка обсягів замовлень Domino’s Pizza через сайти, мобільні додатки та інші онлайн-канали. Більше 55% продажів компанії станом на жовтень 2016 року здійснювалося через такі канали, при цьому середній показник на ринку не перевищує 20%.
«Domino’s, як і технологічні компанії, не обтяжена активами, 97% з 13 тисяч її ресторанів належать франчайзингу, тому піцерія не витрачає багато коштів на оренду і утримання точок. Замість цього вона витрачає вільні гроші на виплату дивідендів, викуп акцій та розвиток своїх технології», – вказують аналітики Bloomberg.
У багатьох країнах світу купити піцу компанії можна не тільки через програми в телефоні, месенджер Facebook, але і отримати її доставку за допомогою інноваційних способів доставки, наприклад дронів або роботів.
Таким чином, наразі Domino’s Pizza має репутацію найтехнологічнішої компанії, яка продає піцу, а це своєю чергою впливає на ціну її акцій. Станом на 3 лютого вартість акцій Domino’s становила 179,89$/за акцію.
За прогнозами Reuters, виручка компанії в світі у 2015 році становила $2,2 млрд.
Довідка. Domino’s Pizza – мережа піцерій, заснована в 1960 році в США. Компанія є світовим лідером з доставки піци і другою мережею в світі за кількістю закладів, яких нараховується близько 14 тисяч у 85 країнах світу. У планах компанії – до 2019 року досягти абсолютного лідерства за кількістю піцерій у світі.
Акції компанії котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі. В Україні Domino’s Pizza працює з 2010 року і наразі нараховує 24 заклади в Києві і планує розширювати мережу своїх ресторанів і в інших містах України.
https://rau.ua/news/dominos-pizza-v-regiony/