
Мережа Eva закрила угоду з придбання складського комплексу Омега-1 у Броварах


Мережа автозаправних комплексів БРСМ-Нафта починає розвиток непаливного рітейлу при АЗК під брендом Good Market.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пишет портал НафтоРинок з посиланням на повідомлення компанії, перший об’єкт, який поєднав у собі АЗК, супермаркет і кафе, розпочав роботу в Одесі на вулиці Чорноморського Козацтва, 175.
Як повідомляється, супермаркет працює під брендом Good Market, а його торгова площа становить близько 400 кв. м. Крім того, в магазині діє станція приготування піци.
Раніше власник мережі АЗК БРСМ-Нафта Андрій Біба в інтерв’ю НафтоРинку повідомив, що найближчим часом буде відкрито ще один великий торговий зал площею 400 кв. м в Дніпрі.
Відзначимо, що відкриття маркетів при автомобільних заправках – не нове явище на українському ринку. Наприклад, мережа WOG також розвиває при АЗК WOG Café і WOG Market. А компанія Галнафтогаз, що управляє мережею ОККО, відкриває при АЗК не тільки кафе і магазини, а й повноцінні ресторани.
Видання НафтоРинок також нагадує, що в 2014 році в столичній мережі АЗК KLO був запущений формат мінімаркетів VILLA Market (торгова площа – 120 кв. м).
За матеріалами: НафтоРинок
Читайте також –