Світ в рожевих окулярах: ситуативний маркетинг рітейлерів на тему виходу фільму Barbie

Світ в рожевих окулярах: ситуативний маркетинг рітейлерів на тему виходу фільму Barbie

22.07.2023 09:00
  2535
Микола Маранчак

Товари у стилі Barbie, фірмові луки, побачення з лялькою, меми, постіронія та інші ситуативи, до яких вдавалися Сільпо, Comfy, Епіцентр, Famo, Аврора, АТБ, KFC, Пузата Хата, Аптека Доброго Дня, Фокстрот, Rozetka та інші компанії з нагоди прем’єри фільму “Barbie”.

Barbie- 64 роки. Спочатку лялька американської компанії Mattel задумувалась як іграшка для дітей віком 3-10 років, але згодом стала також об’єктом колекціонування дорослих. Перша Барбі коштувала $3, проте за роки існування почала приносити своїм творцям мільярди доларів. Фільм Грети Гервіг, прем’єра якого відбулася в Україні 20 липня 2023 року, не перша спроба створити продукт для кінотеатрів про легендарну ляльку, проте гучні імена виконавців головних ролей Марго Роббі та Раяна Ґослінга і вдала маркетингова компанія вибухнули глобальним хайпом довкола стрічки. Колекції, презентації, меми – усе це стало невід’ємною частиною нового-старого феномену світової поп-культури. Навіть Google підхопив хайп і при запиті у пошуку слова “барбі” видає сторінку в рожевих кольорах. Як тему використали в ситуативному маркетингу українські рітейлери – в огляді RAU.

“Тепер і ви знаєте, де робить покупки Барбі. Хоча наш кошик помаранчевий, але вона завжди знайде щось рожеве, аби його заповнити”, – упевнено заявили в Сільпо.

В АТБ запропонували флешмоб: в магазинах мережі покупців зовуть купувати тільки рожеві товари.

“В нас знаєте скільки барбі-товарів? О, ви не знаєте, скільки в нас барбі-товарів! Краще заходьте і дивіться самі”, – призвали в мережі Епіцентр. Але постскриптум додали, що “рожевого унітазу немає, на жаль”.

Рожеве безумство захопило навіть сервіс Дія. “I’m a Barbie girl, in the Diia world”, – “заспівав” сервіс державних послуг на офіційних сторінках у соцмережах і заявив, що  якби Барбі жила в Україні, то її життя було б набагато легшим. Цифрові документи, шеринг авто в смартфоні, сплата податків за кілька кліків та десятки інших послуг завжди під рукою з Дією.

Свій варіант ідеального побачення з Барбі описав ресторатор Євген Клопотенко. “Я от повів би її поїсти у “100 років тому вперед”, бо після борщу життя стає прекраснішим. І взяв би їй зручніше взуття, щоб Подолом прогулятися. А потім сіли б в інтерсіті Укрзалізниця до Львова і випили барбі-коктейль у “Інші бістро”, – представив тур по своїм закладам Клопотенко.

В українському KFC впевнені, що вибір Барбі був би такий.

На новий особливий десерт запросили в мережі ресторанів Пузата Хата. “Цей рожевий тортик ідеально підійде для посиденьок з подружками після кіно”, – заманюють у заклад мережі.

Яким може бути ідеальний Барбі-лук для перегляду фільму Barbie пофантазували в ТРЦ Retroville. Серед запропонованих брендів Vovk, Estro, Calzedonia, Люксоптика та Pandora.

Український бренд Famo практично перекваліфікувався на магазин “все для Барбі” – досить лише поглянути на соцмережі рітейлера. “Рожевий колір – не просто тренд сезону, а стан душі”, – пишуть у Famo. Зефірно-рожеві сумочки, легкі суконьки, спізниці, костюми і рожеве солоденьке у лімітованій пропозиції бренду.

В мережі аптек АНЦ вже багато років своя Барбі.

“Якби Барбі опинилась в реальному світі й могла обирати догляд за волоссям, вона б точно надала перевагу засобам від Babaria для збереження кольору”, – запевнили в мережі Аптека Доброго Дня.

OKWINE заколабились із Барбі ще до того, як це стало мейнстрімом

В Varus зняли відео про те, як може виглядати Барбі-шопінг. Ще й барбі-знижку дають.

В Укрпошта та Київстар не стали нічого пояснювати і просто перетворили свої лого на рожеві надувні іграшки.

В Фокстрот заявили, що знають, як зробити образ Барбі “на ізі” і запропонували знижки на товари, які, на їх думку, ймовірно є у використанні ляльки американської компанії Mattel: телефон Samsung, гламурна зубна щітка Bravis, гарнітура Gelius і фед Dyson. Налітай!

В Сушия переконані, що стилісти фільму “Барбі” , створюючи образи для Марго Роббі, надихались їхніми ролами.

Маркетплейс Алло запросив усіх охочих приймати участь у розіграші набору з ляльок Barbie “Активний відпочинок”.

Мережа мультимаркетів Аврора запропонували усім охочим накупити “рожевих штучок краси”. “Від блискучих фундаментів до захоплюючих тіней для очей – у нас є все необхідне, щоб створити неповторний образ для будь-якого випадку”, – закликали в мережі.

Своїми пропозиціями поділилися також в Rozetka. На вибір боді-білизна Yamamay, костюм Dressa, сукня Gepur і навіть піжама від українського виробника BARWA garment.

Купувати товари у стилі Barbie зовуть також в мережі франчайзингових магазинів товарів для дому та повсякденного попиту Копійочка. “БАРБІ БУУУМ”, – написали в мережі. 

В MonChery від Епіцентр теж переконують, що мають все, як у Барбі.

Образи у стилі Барбі пропонує й ЦУМ Київ. “Ми не могли оминути найобговорюванішу тему дня, тож представляємо два луки, які точно не залишать байдужими шанувальниць стилю Барбі. Силуетні сукні Frolov та Del Core сьогодні стали нашими улюбленими, а стильне взуття та тематичні аксесуари чудово доповнюють образи”, – запевнили стилісти ЦУМ.

В ТРЦ Nikolsky провели тематичну вечірку Барбі. Під захід одну з зон харківського торговельного центру перетворили на ляльковий будинок, в якому організували конкурси для малечі. “Незабаром на екранах з‘явиться мультфільм про Черепашок-ніндзя! Тож, готуйтеся до тематичної вечірки для справжніх Ніндзя”, – вже анонсували в ТРЦ.

Барбі нашестя відбулося й у луцькому ТРЦ ПортCity, тільки цього разу на допрем’єрних показах фільму.

Звичайно ж лихоманка по Барбі охопила не лише Україну, але й інші країни. Burger King, наприклад, запустив в Бразилії рожевий бургер з рожевим соусом, картоплю Кена та коктейль Барбі входять до складу комбо-меню під назвою Barbie. Його вартість близько $8.

А іспанська Zara випустила колекцію нарядів, натхненних фільмом.

Проте що українці будуть дивитися найближчим часом насправді, точно знають лише в Comfy.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку