АТБ виходить в новий регіон і експериментує з сервісами
В кінці червня лідер українського продуктового рітейлу – мережа АТБ-Маркет – вийшов в новий для себе регіон, а також повідомив про впровадження нових експериментальних сервісів в магазині.
Цей матеріал доступний російською мовою
За інформацією на сайті компанії, новим регіоном для мережі стала Закарпатська область, де рітейлер відкрив свій магазин в кінці червня. Перший дискаунтер мережі в області розмістився в Ужгороді на вулиці Капушанська, 175А. Він став уже 31-м торговим об’єктом компанії, відкритим з початку 2019 року і 13-м магазином мережі, які запрацювали в цьому році у Західній Україні.
Після виходу в Закарпаття географічна представленість АТБ зросла до 23 областей країни. Єдиним регіоном, в якому поки не працюють магазини компанії, залишається Чернівецька область. В цілому мережа АТБ-Маркет зараз налічує 1025 магазинів в 262-х населених пунктах України. Нагадаємо, раніше генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков заявляв про плани компанії на цей рік відкрити понад 100 нових магазинів і реконструювати близько 50 торгових об’єктів.
Окрім розвитку торгової мережі, рітейлер повідомляє про тестування нових сервісів в магазинах. Зокрема, в кінці травня компанія запустила пілотний проект з організації в магазинах АТБ відділу «Піца на замовлення». Реалізація проекту запланована на базі п’яти торгових точок в Дніпрі. При цьому запуск відділу в цих магазинах відбувається поетапно, у міру підготовки в них відповідних майданчиків. Тут встановлюється сучасне обладнання, що дозволяє випікати до п’яти видів піци за час від двох до восьми хвилин.
Для поліпшення сервісу рітейлер розробляє можливості прийому замовлення піци через спеціальний мобільний додаток і за допомогою виділеного телефонного номера. Тестування проекту буде проходити до кінця липня 2019 року. Після аналізу всіх показників проекту буде прийматися рішення про впровадження відділу в практику розвитку торгової мережі АТБ.
Ще одним експериментальним проектом, запущеним компанією в кінці червня, стало впровадження відділу «Курка-гриль». Він буде тестуватися до початку вересня в двох магазинах рітейлера в Києві та Дніпрі.
Довідка. Корпорація АТБ – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс.
Мережа АТБ-Маркет налічує 1025 магазинів в 262-х населених пунктах України. Товарообіг мережі за 2018 рік склав 103,6 млрд грн. У першому півріччі 2019 року компанія збільшила товарообіг на 23% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 59,4 млрд грн (з ПДВ).
Читайте також –
Борис Марков, АТБ: Виїзд українців за кордон – серйозна загроза для країни