Перший місяць: як українці використовують сервіс ApplePay від ПриватБанку (інфографіка)
Де найчастіше розплачуються за допомогою ApplePay і хто більш охоче за все використовує інновації.
В Україні все більш популярними стають сервіси безконтактних платежів, які дозволяють розраховуватися за покупку товару або послуги за допомогою смартфона. Ще в листопаді минулого року подібний сервіс став доступний українським користувачам смартфонів з операційною системою Android. Україна стала 15 країною, де запущений GooglePay.
А в середині травня послугами безконтактної оплати через смартфон можуть скористатися й любителі продукції Apple – 18 травня в Україні стала доступна платіжна система ApplePay. Зокрема, одним з перших її впровадив ПриватБанк, практично тоді ж про можливість розрахуватися за допомогою програми та системи ApplePay повідомив лідер українського продуктового рітейлу – мережа дискаунтерів АТБ.
Через місяць після запуску сервісу ПриватБанк підготував інфографіку: хто та як використовує ApplePay в Україні. Що примітно і досить несподівано: найчастіше за допомогою сервісу розраховуються в будівельних магазинах. З іншого боку, це можна пояснити, так як, за даними ПриватБанку, 75% користувачів системи безконтактних платежів – чоловіки. Серед інших місць, де користувачі більш охоче за все оплачують покупки за допомогою інноваційної технології – фаст-фуд, проїзд в метрополітені (очевидно, тільки для Києва та Харкова) і бари. В інших сферах роздрібної торгівлі сервіс ApplePay використовують набагато рідше.
Читайте також –
АТБ, Сільпо, Таврія В та інші: топ мобільних додатків українських ритейлерів